Computer mobo gezocht voor arcade build

Status
Niet open voor verdere reacties.

N0nick

New member
iTrader: 100% (2/2)
Gevraagde goederen
moederbord,cpu,gpu,ram
Ik zou mijn arcade cab en pinball cab willen upgraden van een Pi4 naar een pc voor iets meer mogelijkheden.
BIj deze dus op zoek naar 1 of 2 mobo's met een cpu/ram (ram heb ik nog liggen maar niet zeker van de werking) en gpu
Voor de pinball zeer dual screen en eventueel 3 scherm ondersteuning
Case is niet nodig worden zo in de kast gehangen.
Ben een tijdje niet meer op 9L geweest en zag dat deze naar hier verhuist was, maar blijkbaar kan ik mijn oude Itrades niet meer importeren.
Oude nick badboyss met een +15 itrader.

Heb het momenteel getest met een I5 8GB ddr3 en een radeon HD 4650 512 mb DDR3 voor coinops en deze werkt niet naar behoren.
De pinball heb ik getest met een I3 4GB ddr3 en een geforce gt220 en deze blokt volledig

Dus de systemen moeten zwaarder zijn of ik moet eventueel proberen met een andere GPU

Zeg gerust wat je nog liggen hebt met prijs.
Regio Kortrijk +- 30 km of verzenden

grts
 
Laatst bewerkt:
Ik heb volgende onderdelen liggen
Ik heb de beginpost aangepast met de systemen die ik hier nog liggen heb en getest heb en die niet werken.
Ik vermoed dat de cpu te zwak zal zijn in u voorstel.
Eventueel kan ik wel proberen met de ATI,heb deze even door google gehaald en is zwaarder dan die die er nu inzit
Enkel weet ik niet of hij volledig benut zal zijn op het bestaande moederbord
PCI-Express Gen2 x16
 
Heb hier nog nen hoop Sandy Bridge- & Ivy Bridge-gerief liggen:
  • Z67-mobo met ofwel i7 2600K of 2700K + 8GB RAM
    ('t Exacte mobo en CPU zou ik moeten bekijken, heb da ooit eens geruild me een 9L-lid, maar daarna nie echt meer naar omgezien.)
  • Z77-mobo's (ATX en mITX) + i5 3570K + 8GB RAM per mobo
  • EVGA GTX 670 FTW 2GB GDDR5
  • Voldoende voeding- en beeldkabels & 120mm-fans om iemand te doen geloven da ik een probleem heb
Als ik uwe post lees, denk ik eerder da 't uw geteste GPU's zullen zijn die de boel bottlenecken.
HD4650 en GT220 zijn zeker geen gaming-GPU's.
 
Laatst bewerkt:
Stuur mij anders door in wa ge geïnteresseerd zou zijn, want heb hier echt te veel om ne prijs op te plakken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan