Mobile Mobile games

Waelvis

Well-known member
Crowdfunder FE
Iets wat door velen aanzien wordt als niet echt "games", maar er is toch een immens aanbod aan mobiele games (Android/iOs).

Welke games spelen jullie op jullie smartphones en/of tablets?

Ik momenteel:
Boom Beach
Real Racing 3
Hill Climb Racing 2


Clash of clans heb ik ook lang gespeeld, maar al een lange tijd niet meer.




Ik ben wat op zoek naar mindless games die toch interessant genoeg zijn. Games om bvb in de trein efkes te spelen tijdens het luisteren naar een podcast.
 
Mobile Legends: Adventure
Speel dat nu al 3j ofzo. Ben redelijk bij de top ondertussen, maar uiteraard word ik nog altijd gefarmed door olieprinsen en trust fund kids.
 
Slay the Spire.

Beste cardbuilder/roguelite/maak uw eigen kaartspel voor 10euro op zowat eender welk platform. En al zeker op mobile.
Zo uitdagend als ge het maar zelf wilt maken. Basegame zonder te "ascenden" en de dailies zijn best chill. +- 30min per run maar het is turn based dus ge kunt het zo snel en zo traag doen als ge maar wilt.
 
Marvel Snap en Slay the Spire zijn twee blijvertjes hier, beide zijn topgames.

Het positieve aan Snap is dat een match gemiddeld maar enkele minuten duurt, dus ideaal voor momenten waarop je eens 10 minuten niets te doen hebt. Wekelijks worden er nieuwe kaarten toegevoegd dus je blijft bezig met verzamelen en het is niet echt pay to win. Heeft hier ook ergens zijn eigen topic op het forum.

Slay the spire is een turn based roguelite cardbuilder game, elke run is weer anders aangezien de mobs, de kaarten voor uw deck en de relics willekeurig zijn. Hierdoor blijft de game boeiend genoeg. Wel niet zo simpel om het doel te behalen, soms heb je een flinke portie geluk nodig.
 
Bricks ball crusher
State.io
Cell expansion

Laatste 2 vroeger vaak gespeeld, eerste speel ik nog dagelijks.
 
Terug
Bovenaan