Sim PC XBOX Microsoft Flight Simulator 2024

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
fs2024.png


release: 2024
genre: flight sim
dev: Asobo Studio

Met een sterkere focus op allerhande missies.

Pursue your dream of an aviation career with Microsoft Flight Simulator 2024. This brand-new simulator is designed to take advantage of the latest technologies in simulation, cloud, machine learning, graphics and gaming to create the most sophisticated, immersive and awe-inspiring flight simulator of all time. To achieve this unprecedented level of accuracy, Microsoft Flight Simulator 2024 is powered by the significantly evolved Asobo Studio engine.

 
🤦‍♂️
allez, de vorige is 3 jaar oud en heeft 100€ gekost. kunnen ze daar niet gewoon een expansion voor maken...
 
Laatst bewerkt:
FS2020 werd toch gesupporteerd voor 10 jaar? 't is te hopen dat alle betaalde third party content kan overgedragen worden naar deze nieuwe titel. Anders gaan er veel spelers zeer ontevreden zijn.
 
Wat is dit nu weer? FS2020 zou het platform worden voor de komende jaren en nu zou er dan plots een nieuwe release? Ik heb alleen maar de trailer gezien maar dat lijkt me toch echt meer expansion dan een volledig nieuwe basis.
 
ja, ik dacht bij de trailer ook dat dit gewoon een expansion was. maar is dus een full release
 
ja, ik dacht bij de trailer ook dat dit gewoon een expansion was. maar is dus een full release

Het is inderdaad bevestigd op Twitter dat het een full release is. Even de kat uit de boom kijken voor meer info maar het voorspelt weinig goeds. Zelfs na drie jaar draait het hier nog altijd niet naar behoren, ik betwijfel of ik dan nog eens de grote vraagprijs ga neerleggen voor iets wat op deze moment een update lijkt.
 
FS2020 werd toch gesupporteerd voor 10 jaar? 't is te hopen dat alle betaalde third party content kan overgedragen worden naar deze nieuwe titel. Anders gaan er veel spelers zeer ontevreden zijn.
De MSFS forums staan alvast in brand. De add-ons niet supporten zou enorm veel backlash veroorzaken
 

Add-ons van de ingame Market moeten niet opnieuw gekocht worden en third party add-ons zullen nagenoeg perfect werken op de nieuwe game. Natuurlijk houdt niets een third party dev tegen om een (kleine) kost aan te rekenen indien je uw FS2020 add-on ook wilt gebruiken op FS2024. Het wordt een beetje de kat uit de boom kijken denk ik.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan