Metaverse

Spector

Well-known member
Nu facebook zijn naam veranderd naar "Meta" is de deur naar de publieke metaverse geopend.

Crypto heeft al een lange weg afgelegd. Maar de laatste jaren beginnen de usecases effectief een ding te worden. Daarnaast hebben we de NFT's die booming business zijn. Links en rechts wordt nu al geroepen dat de metaverse wel eens de nieuwe NFT's zouden kunnen worden.
De laatste week hebben dan ook tal van metaverse coins nieuwe pieken bereikt en wordt de hype helemaal compleet.

Wat denken jullie zelf van deze online wereld en die switch naar "the metaverse"?
Hebben jullie al geïnvesteerd in digitale coins ivm de metaverse? Of zelfs geïnvesteerd in digitaal land?

Ik vind het in ieder geval enorm boeiend. Het lijkt wel of alles wat de voorbije decennia als ScieFie werd gezien, echt aan het uitkomen is.
Zelf heb ik een kleine investering gedaan in de coin "Metahero" die 3D scanners aan het bouwen is om personen en objecten te scannen en meteen in de metaverse te plaatsen. Op hun roadmap staat ook dat ze 3D's NTF's willen verkopen. Stel je maar eens voor dat je jezelf kan laten scannen en mint als NFT.
 
Arcona is zoiets waar ge kunt virtuele items in de echte wereld plaatsen (augmented reality / metaverse).


Dat lijkt mij nog iets waar ik zou een klein bedrag insteken, de market cap is ook nog klein. Als er iemand nog coins kent die niet gepumpt zijn met veel potentie om te groeien, laat maar weten!

Bloktopia ziet er ook een mooi project uit, cyberpunk metaverse, met 1 groot flatgebouw met 21 verdiepingen waar je grond kan kopen (die wel erg duur staat vind ik), maar het heeft de laatste tijd een enorme rally gehad, dus het kan mss verstandig zijn om nog even te wachten tot de prijs wat verder gezakt is. https://www.bloktopia.com/

Tijdens een correctie of bear market mss toch wat investeren in wat grond in die metaverse projecten.
 
Bloktopia ziet er ook een mooi project uit, cyberpunk metaverse, met 1 groot flatgebouw met 21 verdiepingen waar je grond kan kopen (die wel erg duur staat vind ik), maar het heeft de laatste tijd een enorme rally gehad, dus het kan mss verstandig zijn om nog even te wachten tot de prijs wat verder gezakt is. https://www.bloktopia.com/

Is dat niet gewoonweg een poging om te profiteren van de "cyberpunk 2077"-hype die uiteindelijk niet ontstaan is. Volgens mij zijn er gigantische loodsen in China met cyberpunk-shirts die niet verkocht zijn geraakt :p

Waarom eigenlijk ook mikken met een thema waar de wereld praktisch altijd een dystopia is? :p
 
De alpha van Sandbox gaat binnenkort live. Is er hier iemand die ook effectief Sandbox, Decentraland etc speelt of gaat spelen? Van wat ik tot nu toe van Decentraland heb gezien is het wel oké, maar mijn laptop draait het echt niet goed (mijn laptop draait niks goed). Ik zie wel een toekomst in play-to-earn games, da's de eerste keer dat ik het gevoel heb dat crypto hier iets "echts" kan betekenen.
 
Ik heb metahero hier gecalled enkele weken geleden. Ondertussen serieus gepumpt door oa Bitboycrypto zijn channel op YT.
Een klein beetje mana aangekocht ook.

Verder kijk ik nu naar de presale van RainMaker Games. The free platform to play hundreds of P2E games - connecting games, gamers, and guilds worldwide.

Vlaunch is nog zo eentje om in de gaten te houden. Project opgestart door grote influencers in de cryptowereld, dus heeft een serieus netwerk achter zich. Ze willen een launchpad creëren voor nieuwe games en NFT-zaken. Presale moet ook nog starten.
 
Over play to earn:

Project Entropia bestaat al bijna 20 jaar en heeft geen blockchain/NFT nodig. Je hebt niet perse een blockchain of NFT nodig voor een play to earn model te maken.
 
Over play to earn:

Project Entropia bestaat al bijna 20 jaar en heeft geen blockchain/NFT nodig. Je hebt niet perse een blockchain of NFT nodig voor een play to earn model te maken.
2018
 
2018


December 2018.

No token.

Ik blijf erbij:
Al die projecten proberen een spel element te maken rond NFT's terwijl dat dat inherent verkeerd design is.
Je moet eerst het idee voor je spel maken en daarna beslissen welke technologie je wil gebruiken.


Alsof je eerst de baksteen kiest en dan beslist waar en watvoor een huis je wil bouwen.
 
Laatst bewerkt:
And again, METAHERO doet gekke dingen.
Zijn dit weekend sponsor van de Abu Dhabi F1 race.
Er is ook een nieuwe CMO aan boord met een aardig lijstje referenties.
Wordt een mooi projectje voor de toekomst. MCA ook nog aan de lage kant ;-)
 
And again, METAHERO doet gekke dingen.
Zijn dit weekend sponsor van de Abu Dhabi F1 race.
Er is ook een nieuwe CMO aan boord met een aardig lijstje referenties.
Wordt een mooi projectje voor de toekomst. MCA ook nog aan de lage kant ;-)

Geplooid en heb er wat ingegooid ondanks de hoge marketcap dat het toch al heeft..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan