Shooter PC PS5 PS4 XBOX Metal: Hellsinger

DwightSchrute

Well-known member
mhs.png


release: 13 september 2022
genre: rhyhtm shooter
dev: The Outsiders

Metal: The Game.

Slay to the rhythm of metal and vengeance on an infernal journey through the eight Hells. Make them fear the beat. Metal: Hellsinger is a rhythm FPS bursting with demons, badass weapons, and heavy metal music.

Every track has been created specifically for the game by composer duo Two Feathers, with vocals by metal icons such as Serj Tankian (System of a Down), Randy Blythe (Lamb of God), Alissa White-Gluz (Arch Enemy), and many more!

 
97% op Steam dus deze heeft volgens mij wel recht op een topic op BG :smile:
Zeker voor fans van Doom: Eternal is dit een must-play. De game is wel vrij kort (ca. 5uur) maar heel vernieuwend.

Tijdens het shooten is het belangrijk om op het ritme van de muziek te klikken wat het extra uitdagend maakt.
 
Staat als fan van de nieuwe Dooms al een tijde op mijn lijst, maar de "hoge" prijs tov uren staat me wat tegen. Maar als die een goede sale krijgt komt die hier wel binnen.

Even goed als Doom?
 
Staat als fan van de nieuwe Dooms al een tijde op mijn lijst, maar de "hoge" prijs tov uren staat me wat tegen. Maar als die een goede sale krijgt komt die hier wel binnen.

Even goed als Doom?
Heel vergelijkbaar met Doom maar nog iets meer nadruk op het rythmische aspect.
Bij Doom kan je veel aaneen schakelen maar hier krijg je dan ook nog extra damage als je op de beat aanvalt.

Komt regelmatig on sale dus zou hem dan ook kopen, voor 30 EUR is de duurte wat te kort naar mijn inziens. Qua graphics iets minder dan Doom, te verstaan door het budget.

De steam reviews spreken wel voor zich, 97% is echt top 0,001% van de games.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan