Media Player die geminimaliseerd blijft gezocht

Carrion

Well-known member
Crowdfunder FE
Ik ben nog iemand uit de goede oude tijd die nog een redelijke collectie mp3 files op zijn pc heeft. Vaak kies ik gewoon een nummer dat ik wil afspelen door WIN + S te gebruiken om een nummer te zoeken. Momenteel gebruik ik Groove maar telkens ik een nieuw nummer kies springt Groove naar de voorgrond. Wat dus vrij irritant is als je aan het werken bent.

Ik zoek dus een media speler die wel mooi geminimaliseerd blijft en gewoon het nummer begint af te spelen zonder naar de voorgrond te springen of de focus van het huidig scherm weg te halen. Iemand een idee?
 
Maar dan nog steeds een die ik bij een nieuw nummer moet minimaliseren veronderstel ik? Ik zoek sowieso wel iets daar meer gericht is richting een muziekbibliotheek deftig bijhouden. Daar vind ik VLC iets minder sterk in.
Neen, die popup blijft 5 seconden in uw rechter onderhoek staan en verdwijnt dan van zijn eigen.
Qua bibliotheek is dat inderdaad niets waard, maar dan begrijp ik niet goed hoe ge wilt werken. Want als ge toch steeds in uw bibliotheek moet zijn, moet ge uw speler toch ook vergroten en naar de voorgrond brengen?
Vanuit verkenner kan je echter perfect gewoon toevoegen aan een playlist.
why not give it a try, it`s free after all?
 
Neen, die popup blijft 5 seconden in uw rechter onderhoek staan en verdwijnt dan van zijn eigen.
Qua bibliotheek is dat inderdaad niets waard, maar dan begrijp ik niet goed hoe ge wilt werken. Want als ge toch steeds in uw bibliotheek moet zijn, moet ge uw speler toch ook vergroten en naar de voorgrond brengen?
Vanuit verkenner kan je echter perfect gewoon toevoegen aan een playlist.
why not give it a try, it`s free after all?
Ah okay, ja dat is het gedrag dus dat ik zoek. Het is niet zozeer dat ik veel in de bibliotheek zit. Maar aangezien al mijn nummers mooi per album, artiest, met coverart etc zijn voorzien is het handig om ook een deftige bibliotheek te hebben om bijvoorbeeld playlists voor in de auto te maken.

Winamp winamp. It really whips the llama's ass.

Bestaat Winamp nog? :unsure: Eens een keer bekijken dan.
 
Terug
Bovenaan