Meubilair Luxe leren relax zetel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
18/02/2022 22:00

Koonut

Well-known member
Crowdfunder FE
Stone Village
iTrader: 100% (245/245)
Algemene informatie/specificaties
Groen. Supergroen.
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Temse 9140
Luxe vol lederen zetel +- 18 jaar oud. Heeft 1700euro gekost, factuur aanwezig. Nieuwprijs 2700 euro. Dit was een toonzaalmodel, met een spuuglelijke kleur.

Ligt nog steeds fantastisch goed, en het leer heeft geen scheuren of andere mankementen. Maar de afstandsbediening is er wel gedeeltelijk aan(batterijhouder is tijdens laatste verhuis verloren geraakt batterijen type 6lr). En de stekkerdraad is onlangs kapotgebeten door de dader op de foto.
zetel.jpg


Weegt met gemak 50kg of meer. Kon toen het nog werkte uw letterlijk uitkieperen. Vermoed dat iemand met een beetje kennis van electronica deze wel volledig kan herstellen, al geef ik natuurlijk geen garantie. Enkel afhalen, met op zijn minst 2 man. Ik ga het zware heffen niet doen, maar kan wel assisteren met een wijsvinger of 2. Heeft ook nog een deftig stel wielen die nog perfect werken.

Meet in de huidige stand 1,80 lang en 80 hoog. Ideaal voor als je plek teveel hebt. En hij ligt echt belachelijk goed. Als je +- 1m80 bent en 80kg weegt ga je weinig relaxzetels vinden die beter liggen.

Ik ben destijds naar de Prima Lux in Herentals getrokken met het idee van een zetel te kopen budget maximum 300euro.
Vind ik daar een rij van 40tal zetels naast mekaar staan. En elke zetel zat een beetje beter dan de vorige. Dit was de laatste op die rij. Zonder twijfel mijn domste aankoop ooit gezien ik er op die 18 jaar eigenlijk nauwelijks heb ingezeten.

Bieden vanaf 1euro. Meeneem 250 euro.
Ruilvoorstellen worden bekeken. Hond niet inbegrepen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan