Lotto arena vandaag

Greny

Well-known member
Crowdfunder FE
Wist niet direct waar dit te plaatsen maar m'n vader komt een uur geleden af met de vraag of ik geen zin heb om mee te gaan naar de Black Crowes.
Die treden straks dus op in de Lotto Arena. Ik zou dan rijden maar ik vraag me af waar ik dan best kan parkeren.
Ik zie een parking die enkel opent bij grote evenementen vh Sportpaleis , een kleinere parking die blijkbaar enkel voor invaliden is.
Enkele parkings die buiten 't centrum liggen maar ik weet dus totaal niet welke tram of bus ik zou moeten nemen.

Iemand die bekend op de locatie of daar regelmatig moet zijn ?

Thnx !
 
Het makkelijkste is parkeren op een P+R parking en dan met de tram verder te gaan, meer info hier:


Welke je best zet is afhankelijk van waar je precies komt, wij doen het altijd zo als we naar Lotto Arena of Sportpaleis gaan.

 
Ik kom van Limburg . Site had ik ook al gevonden maar sommige p+r's zijn niet altijd open.

Net ook gelezen dat je inkomticket ook een vervoersbewijs is.
 
Ik kom van Limburg . Site had ik ook al gevonden maar sommige p+r's zijn niet altijd open.

Net ook gelezen dat je inkomticket ook een vervoersbewijs is.

Indien ge van Limburg komt dan kunt ge best parkeren aan de P+R Bosuil (stadion Antwerp). Die staat wel niet meer op de site van het Sportpaleis aangegeven als P+R , vermoedelijk omdat die niet beschikbaar is als Antwerp thuis speelt en dat dus te veel verwarring veroorzaakte, maar is wel gewoon nog een algemene P+R van Stad Antwerpen dus kunt ge uiteraard ook gebruiken voor het Sportpaleis.

Qua route is dat dan gewoon de afrit nemen van het Sportpaleis en dan rechtsaf slaan aan het kruispunt, qua drukte valt dat nog relatief mee aangezien het merendeel van het aanschuivend verkeer aan de afrit naar links zal moeten voor de parkings.

De keren dat ik er was altijd plaats genoeg op die P+R (wel altijd vroeg daar), en vervolgens maar kleine tien minuutjes met de tram die om de hoek vertrekt.

 
Laatst bewerkt:
Net terug.
Het is de P+R Bosuil geworden. 👍
Merci voor de tip.

Uiteindelijk was het nog een heel avontuur geworden.
Met de tram tot halte Sportpaleis/Lotto , stappen uit , alles balkdonker. Alles volledig afgesloten met hekwerk. We konden geen kant uit.
Zijn we daar met een 30-tal mensen 150m over de sporen moeten terugwandelen en door iemand z'n achtertuin moeten klimmen om terug op
een verhard stuk terecht te komen.
Stond totaal niets aangegeven , geen lamp , geen wegwijzer , niks. Schandalig gewoon.
Blijkbaar zijn ze daar een eindje verder aan het werken en hadden we een halte verder moeten afstappen.

Waren ook 2 oude vrouwkes bij die helemaal van hun melk waren en in paniek schoten.

Gemeld ad infobalie van de arena en die gingen dat doorgeven.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
En hebben die 2 oude vrouwtjes een beetje genoten van Black Crowes?
Dat lijkt mij nog het allerbelangrijkste... 🤭
Hahaha , nee zulle. Die zijn ons gevolgd tot de volgende straat en zijn toen ergens een appartementsblok binnengegaan.
 
Net terug.
Het is de P+R Bosuil geworden. 👍
Merci voor de tip.

Uiteindelijk was het nog een heel avontuur geworden.
Met de tram tot halte Sportpaleis/Lotto , stappen uit , alles balkdonker. Alles volledig afgesloten met hekwerk. We konden geen kant uit.
Zijn we daar met een 30-tal mensen 150m over de sporen moeten terugwandelen en door iemand z'n achtertuin moeten klimmen om terug op
een verhard stuk terecht te komen.
Stond totaal niets aangegeven , geen lamp , geen wegwijzer , niks. Schandalig gewoon.
Blijkbaar zijn ze daar een eindje verder aan het werken en hadden we een halte verder moeten afstappen.

Waren ook 2 oude vrouwkes bij die helemaal van hun melk waren en in paniek schoten.

Gemeld ad infobalie van de arena en die gingen dat doorgeven.
Wij komen uit Limburg en gaan altijd in Wijnegem shopping centre staan.
Vorige week hadden we hetzelfde aan de hand, halte sportpaleis en een hekwerk.
Maar ge kunt dus de weg van het hekwerk naast de halte gewoon volgen naar de andere kant en ge komt terug uit op de straat...
Geen idee waar ge over treinsporen en dingen hebt moeten klimmen :)
 
Wij komen uit Limburg en gaan altijd in Wijnegem shopping centre staan.
Vorige week hadden we hetzelfde aan de hand, halte sportpaleis en een hekwerk.
Maar ge kunt dus de weg van het hekwerk naast de halte gewoon volgen naar de andere kant en ge komt terug uit op de straat...
Geen idee waar ge over treinsporen en dingen hebt moeten klimmen :)
Nee zulle. Die 30 personen of zo die afstapten schoten allemaal een andere kant uit.
Om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat de enige uitweg over de sporen was (terug richting Wijnegem).
Er waren er die al aan dat hekwerk waren aan't trekken maar dat was er wel heel degelijk neergezet.
 
Laatst bewerkt:
P+R Wommelgem (aan fruithandel Cools) lijkt me het meest ideale. Vlak naast op- en afrit.
 
P+R Wommelgem (aan fruithandel Cools) lijkt me het meest ideale. Vlak naast op- en afrit.
Die optie heb ik ook overwogen maar dan zou de tramrit 30 min duren.
Uiteindelijk maakte dat toch niet veel uit aangezien we een halte te vroeg zijn afgestapt. :biglaugh:

Ik vond den accoustiek in de Lotto arena toch al veel beter dan die van het Sportpaleis.
 
Parkeer u gewoon in Merksem over de brug ergens in een straat en wandel dan 5-10 minuten naar daar.

Fijner dan achteraf de tram te pakken terwijl 8 reten tegen u aanschuren omdat het overvol zit.
 
Wij komen uit Limburg en gaan altijd in Wijnegem shopping centre staan.
Vorige week hadden we hetzelfde aan de hand, halte sportpaleis en een hekwerk.
Maar ge kunt dus de weg van het hekwerk naast de halte gewoon volgen naar de andere kant en ge komt terug uit op de straat...
Geen idee waar ge over treinsporen en dingen hebt moeten klimmen :)

Vreemd eigenlijk dat men die halte Sportpaleis niet gewoon afschaft zolang die werken duren, want als ge terug moet wandelen naar die straat om van daar vervolgens naar Sportpaleis te moeten wandelen, hebt ge wsl nog meer afstand afgelegd dan gewoon een halte eerder af te stappen in diezelfde straat. Zeker in het donker lijkt het me niet echt praktisch om mensen daar te gaan laten zoeken welke kant ze nu eigenlijk op moeten :)
 
Terug
Bovenaan