Loopband

Vierkant

Well-known member
Wat zijn goede merken en modellen van loopbanden voor een budget van 1000 tot 2000 euro?

Wij dachten zelf aan deze omdat toeters en bellen ook op een iPad kunnen: https://www.coolblue.be/nl/product/798716/tunturi-fitrun-70i.html

INB4 opmerkingen: Mijn vriendin is in verwachting van onze tweede dochter. Bij de eerste had ze een zwangerschapsvergiftiging waardoor ze nu op doktersadvies moet sporten. Naast dat het praktisch moeilijk is met een andere peuter ziet ze buiten sporten niet zitten want het gaat de hele zwangerschap koud en donker zijn.
 
Koop 2dehands!
Zoveel mensen kopen zoiets om er dan uiteindelijk maar een paar keer op te lopen en die dan terug te verkopen.
Wil je wat meer integratie of wat meer show errond--> koop geen dure maar investeer in een runpod en koppel die aan zwift als je op de loopband loopt met een iPad. Goedkoper als een duurdere en veel meer fun.
 
Koop 2dehands!
Zoveel mensen kopen zoiets om er dan uiteindelijk maar een paar keer op te lopen en die dan terug te verkopen.
Wil je wat meer integratie of wat meer show errond--> koop geen dure maar investeer in een runpod en koppel die aan zwift als je op de loopband loopt met een iPad. Goedkoper als een duurdere en veel meer fun.
Even een update: we hebben toch de Tunturi 70i gekocht. De specificaties zijn ook voor mij als gevorderde loper dik oké. We gaan ze nu idd gebruiken i.c.m. een iPad waardoor dat ding nog jaren modern blijft aanvoelen. De prijs was €899 en moest ik ze ooit tweedehands verkopen hebben we onze broek er niet aan gescheurd.
 
Even een update: we hebben toch de Tunturi 70i gekocht. De specificaties zijn ook voor mij als gevorderde loper dik oké. We gaan ze nu idd gebruiken i.c.m. een iPad waardoor dat ding nog jaren modern blijft aanvoelen. De prijs was €899 en moest ik ze ooit tweedehands verkopen hebben we onze broek er niet aan gescheurd.
Dan kan je hem zeker voor dat geld weer verkopen! Want het is al even geleden dat die nog €899 stond (van mei 2020) en ondertussen al terug op €999.
 
Terug
Bovenaan