Logitech G25, G27

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gr3c0

Active member
Veurne
iTrader: 100% (93/93)
Gevraagde goederen
Logitech G25,G27
Iemand een stuurwiel over van deze serie?

De versnellingspook moet er niet bij, natuurlijk moet het stuur (ffb) en pedalen werken. Zal enkel gebruikt worden in GT5 voor een trophy te kunnen halen.
 
Heb hier nog een G25 liggen met versnellingspook en al. Heb net effe de kalibratie enzo gedaan en die lijkt te werken zoals ik die indertijd aan de kant legde. Is volgens de leeftijd nog in zeer goede staat imo. De doos heb ik niet meer. Ik heb die altijd op de PC aangesloten, nooit op Playstation maar alle G25 zijn PS compatibel dacht ik.

Doe een bod zou ik zeggen. Ik woon in Poperinge.
 
Laatst bewerkt:
Goh, ze vragen op 2dehands al veel voor een stuur dat meer dan 15 jaar oud is dus eerlijk gezegd heb ik daar geen idee van. Hoeveel had jij er nog voor gewild en hoelang ligt die al onder het stof?

Hoelang is de kabel van de pedalen?
 
Het is nu geen G25 of G27.

Maar ik heb hier wel nog een Logitech Driving Force GT (DFGT) liggen.
Heb ik recent nog gebruikt voor GT5 en GT6 te spelen op de PS3 en verkeerd nog in perfecte staat.

Misschien zou je daar interesse in hebben ?
 
Wat had je in gedachten voor een G27? Compleet met pook, heb de doos wel niet meer.
Van waar ben je?

Het is nu geen G25 of G27.

Maar ik heb hier wel nog een Logitech Driving Force GT (DFGT) liggen.
Heb ik recent nog gebruikt voor GT5 en GT6 te spelen op de PS3 en verkeerd nog in perfecte staat.

Misschien zou je daar interesse in hebben
Alles alles nog werkt, hoeveel vraag je ervoor?
 
Hey @Gr3c0, long time no see :)
Ik heb zelf geen Logitech zoals je weet maar gratis upje van mij. Ik ga dit ook even linken in het Simracing topic. Daar zit meer uw doelpubliek denk ik.
 
Hey @Gr3c0, long time no see :)
Ik heb zelf geen Logitech zoals je weet maar gratis upje van mij. Ik ga dit ook even linken in het Simracing topic. Daar zit meer uw doelpubliek denk ik.
Jups, long time no see, bij deze, onze vaste trap naar de zolder staat er eindelijk, nu kunnen we eindelijk beginnen met de zolder & hopelijk dan een sim rig. :), je mag zeker nog berichten verwachten van me over de rig.
sorry te ver
 
Jups, long time no see, bij deze, onze vaste trap naar de zolder staat er eindelijk, nu kunnen we eindelijk beginnen met de zolder & hopelijk dan een sim rig. :), je mag zeker nog berichten verwachten van me over de rig.

sorry te ver
Blij te horen dat uw trap er staat! Aarzel niet en stuur gerust. Maar nog beter misschien is u om u ineens tot de simracing thread te wende.

P.s. groetjes aan uw vrouw en dochter (en voor iedereen die een vieze pedo opmerking wil maken: f*** you. Dit is vriendelijk bedoeld)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan