login met Google account op 3rd party website niet onthouden

Muscleduck

Well-known member
Dag allen,

Een vervelend probleem waarvoor ik totaal geen oplossing vind, als ze al bestaat: Er zijn 2 websites waarbij ik inlog met mijn Google account uit gemak. probleem is dat dit niet onthouden wordt, en ik dit dus elke keer opnieuw moet doen. Bij de ene is dat geen drama want die gebruik ik 1 keer per week ongeveer, maar de andere gebruik ik meerdere keren per dag, en hoewel dat ook zonder in te loggen kan, log ik liever in.
De 2e website in kwestie is ilovepdf. Handige site om PDF'en te mergen enz. Ik gebruik die voor werkdocumenten (gene paniek, geen super geheime dingen). Als je inlogt kan je je laatste taken nog 2 uur lang bekijken, anders niet. Dit is makkelijk om zeker te zijn dat mijn PDF'en gedeletet worden. Probleem is dat als ik deze site 5x op een dag gebruik ik dus ook 5 keer moet inloggen. Ik heb mij al rot gezocht om te zien of ik ergens een instelling in Chrome of mijn account moet aanpassen, maar de Google resultaten gaan allemaal over mensen die totaal niet kunnen inloggen enz, niet over de login onthouden.

Misschien hier iemand die weet hoe ik zorg dat een website mijn login met Google account onthoudt? Bedankt.
 
Staat op "Cookies van derden blokkeren in incognitomodus".
Als ik kijk bij de cookies van de site, zie ik dat er 39 (!) in gebruik zijn, waarvan het gros van Google. Dat is na inloggen.
 
Laatst bewerkt:
Geen direct antwoord op je vraag, maar hier gebruik ik volgende tool om pdf's te mergen (inclusief superhandige optie om voor oneven pagina's een extra witte pagina tussen te voegen): https://pdfsam.org/
 
Terug
Bovenaan