LiveFootball.tv onterechte aanrekening

L°rre

Member
Sinds een goeie maand werd ik elke week €4.99 gefactureerd voor een LiveFootball.tv abonnement. Na bellen met Proximus bleek dat zij hier niets aan kunnen doen. Ze kunnen ook niet nakijken via welke site of hoe ik dit ooit toegezegd heb. Proximus kon mij enkel een nummer geven om de dienst stop te zetten.

Ik kwam terecht op een klantendienst van PM Connect en dit was snel rechtgezet maar creditering van de ongewenste diensten zat er niet in. Zure appel doorbijten zeker?
Vandaag , exact een maand na de eerste aanmelding , kreeg ik een sms waarop (in het frans) staat dat ik ingeschreven ben voor deze dienst aan €4.99. Dus je gaat stilzwijgend akkoord met deze diensten. Hoe kan iemand, enkel door middel van je gsm-nummer ,gewoon geld 'aftroggelen'? Dit kan toch helemaal niet legaal zijn?

'Message gratuit de PM Connect : Suivez le match.... ... Vous etes abboné a liveFootball.Tv pour €4.99 par semaine. Pour se désincrire : ... ou appelez le 080020567'

Heeft iemand hierover nog verdere stappen ondernomen?
 
Hebt ge bij proximus geen optie in de app om betalingen via uw mobiel nummer te blokkeren?

Dan zal er waarschijnlijk niks anders meer werken, gelijk zo’n parkeerticket betalen ofzo, maar dan zit ge toch ff veilig.

Ziet er maar iets louche uit om vanaf te geraken.
 
Hebt ge bij proximus geen optie in de app om betalingen via uw mobiel nummer te blokkeren?

Dan zal er waarschijnlijk niks anders meer werken, gelijk zo’n parkeerticket betalen ofzo, maar dan zit ge toch ff veilig.

Ziet er maar iets louche uit om vanaf te geraken.

Ja inderdaad, ze kunnen alles blokkeren maar dan kan ik geen tickets meer van de Lijn, parkeren etc aankopen.
 
Terug
Bovenaan