Lies of P

Lies of P

Voor mij is Lies of P is de beste niet From Software soulsgame. Staat in mijn top 3 van Souls games. Helaas nog niet aan de DLC begonnen.

Voor mij is Lies of P is de beste niet From Software soulsgame. Staat in mijn top 3 van Souls games. Helaas nog niet aan de DLC begonnen.

Idem hier, had base game al wel verkocht dus moet deze opnieuw kopen voor de DLC, hoop die ergens goedkoop op de kop te tikken.

Zit er een verhaal in? Met cutscenes enz?
Yes, veel meer een traditionele videogame. Je hebt ook een voice companion die wat achtergrond geeft. Alhoewel er veel lore nog verstopt zit in visuals of item descriptions.

DLC bijna uit in ieder geval, is weer een solide toevieging.

Speelt wel leuk. Enkel frustrerend dat je random van daken valt of er van geduwd word.

Wel weinig cutscenes dacht meer verhaal in?

Zit wel nog maar begin

Speelt wel leuk. Enkel frustrerend dat je random van daken valt of er van geduwd word.

Wel weinig cutscenes dacht meer verhaal in?

Zit wel nog maar begin
Het is geen GoW qua story, het heeft meer cutscénes dan een DS, maar ook wel veel minder dan een first party Sony game :)

Jawadde, wel serieus wat moeite om er terug in te komen. Krijg ferm op mijn doos. :unsure:
Heb ook mijn savegame niet meer dus gewoon een savegame online gedownload en gebruikt om de dlc te starten.

Voila it is done, zeer goeie dlc. Ending boss was geniaal, echt een pareltje onder de souls bosses.

2 zeer goeie levels (zoo & circus) ; de andere lvls waren weinig interessant imo

die levels op dat ijs en met die boot waren toch wel wat andere koek, grafisch en qua art stijl wat minder precies.
de bosses waren inderdaad allemaal uniek en uitdagend op hun manier.

Pas gekocht, heb hem net uit. Zit die volgende maand in de gratis games van augustus bij PlayStation. Als ik dat had geweten..

Dit weekend Lies of P basegame uitgespeeld nadat hij gratis was op te pikken in Playstation plus.

Ik keek heel erg uit naar het spelen van deze en heeft absoluut niet teleurgesteld. Fantastisch verhaal en zoveel mogelijkheden naar equipment. Moeilijkheidsgraad had ik toch wel de indruk dat het moeilijker was dan de "echte" souls, of toch zeker op de ingestelde moeilijkheidsgraad. Kan ook zijn omdat er andere mechanics aan te pas komen. Boss health regeneration, guard regain om zelf terug te healen en grote focus op perfect parry waar ik nog altijd heel veel moeite heb.

Ergens midden de game toch geplooid en naar lagere moeilijkheidsgraad gegaan en dan nog eens verlaagd in de laatste chapter. Mechanics waren interesssant en promoot echt een aggressieve playstyle. Beetje combinatie Dark Souls waar je geduldig moet zijn en sekiro waar de actie nooit stopt. In ieder geval, een echte aanrader. Kijk uit naar de DLC eenmaal die ook in promo komt

Terug
Bovenaan