Lian Li PC-011 Dynamic XL ( ROG edition )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
12/01/2024 10:00

MrGeeky84

Member
iTrader: 100% (175/175)
Algemene informatie/specificaties
Case
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Laakdal
Had deze case gekocht, maar is iets te groot voor men bureau. Zeer jammer, want is een geweldig mooie case. Echter megekko wilt deze niet meer aanvaarden als retour omdat er al reeds hardware in heeft gezeten .

Dus ik zet ze hier te koop.
Deze is dus splinternieuw. Aankoop bewijs kan ik tonen. Er heeft enkel hardware in gezeten en een paar dagen op men bureau gestaan.
Moest je iets in de plaats hebben qua case, mag dit ook altijd aangeboden worden .

Gaat over deze case : https://www.megekko.nl/product/2010...ic-XL-ROG-Certified-Black-Big-Tower-behuizing

Prijs :

Minimum : 150 euro
Meeneem: 175 euro
 
Zit idd in retour periode... Nogmaals mail verstuurd naar megekko
stuur die klojo's dit maar.

Het herroepingsrecht is in essentie een probeerrecht, zoals blijkt uit dit arrest van het Hof van Justitie. Het aangekochte product mag daadwerkelijk uit de verpakking worden gehaald en worden getest, zodat de koper zeker weet of de aankoop bevalt. Het gaat dus verder dan alleen het bekijken van het product in een ongeopende verpakking. Dit heeft professor Marco Loos van de Universiteit van Amsterdam in 2010 duidelijk gemaakt in een publicatie over de Duitse zaak van de laptop. Volgens de wet mag een consument een kledingstuk passen, een proefwas draaien met een gekochte wasmachine en een kopje koffie zetten met een espressoapparaat.

 
stuur die klojo's dit maar.

Het herroepingsrecht is in essentie een probeerrecht, zoals blijkt uit dit arrest van het Hof van Justitie. Het aangekochte product mag daadwerkelijk uit de verpakking worden gehaald en worden getest, zodat de koper zeker weet of de aankoop bevalt. Het gaat dus verder dan alleen het bekijken van het product in een ongeopende verpakking. Dit heeft professor Marco Loos van de Universiteit van Amsterdam in 2010 duidelijk gemaakt in een publicatie over de Duitse zaak van de laptop. Volgens de wet mag een consument een kledingstuk passen, een proefwas draaien met een gekochte wasmachine en een kopje koffie zetten met een espressoapparaat.

Dank je wel voor de moeite :) Ik ga eerst eventjes afwachten vooralleer ik dat stuur :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan