Lenovo IdeaCentre G5: aankoop of niet?

Hattori

New member
Hallo,

Is een Lenovo IdeaCentre G5 met I5 CPU en Graka 3060 een goede basis game PC?
Er zit een 512 SSD M2 in, maar kan ik daar gemakkelijk een SATA 3.5" schijf voor DATA van 4GB nog bij krijgen?

Het is vooral voor internet/kantoor gebruik, foto's en qua spelen een Call Of Duty en CS:GO.
Budget is max 1000 euro.

Alvast bedankt voor jullie input.

Mvg
 
Bij deze verplaatst naar aankoopadvies.

Op zich niet slecht, je zal er idd wel nog een schijf in kwijt kunnen, maar meer dan dat vermoedelijk niet.
 
Ik heb net voor iemand een 5600X met 1TB NVME en 6650XT ineen gestoken voor +- 1.000 EUR. Zie je zelfbouw zitten? Dan ben je tenminste zeker van de kwaliteit van de individuele onderdelen en zit je goed qua mogelijkheden, o.a. uitbreiden ...
 
Hallo,
Even korte feedback geven.
De PC werd met een black friday deal aangeschaft en lijkt voorlopig te bevallen.

Ik heb onderaan de klassieke 3.5" SATA data schijf kunnen inbouwen. De voedingskabel en SATA kabel lag klaar.
Op YouiTube enkele revieuws bekeken maar vond niet exact terug hoe de schijf in die plastic beugel / bracket te krijgen. Uiteindelijk via duwen is het toch gelukt.

Dit hoort niet in dit topîc plaats, maar hoe kan ik voordelig aan Office komen (Word, Excel, Powerpoint, Outlook doe ik voorlopig via Windows Mail)?
In Nederland zijn er enkele sites waar je tegen minder dan 50 euro een licentie lijkt te kunnen kopen maar is dit betrouwbaar?
Ik moet toch eveneens ergens eerst de install file kunnen downloaden en dan registeren mbv een key die dan hopelijk jaren geldig blijft...?

Alvast bedankt.
 
Dit hoort niet in dit topîc plaats, maar hoe kan ik voordelig aan Office komen (Word, Excel, Powerpoint, Outlook doe ik voorlopig via Windows Mail)?
In Nederland zijn er enkele sites waar je tegen minder dan 50 euro een licentie lijkt te kunnen kopen maar is dit betrouwbaar?
Ik moet toch eveneens ergens eerst de install file kunnen downloaden en dan registeren mbv een key die dan hopelijk jaren geldig blijft...?

Alvast bedankt.
ik koop de laatste jaren keys via hier https://www.gamekeydiscounter.nl/so.../microsoft-office-professional-plus-2019.html of via hier https://office-keys.nl/product/microsoft-office-professional-plus-2021/ als ik ze nodig heb , nog nooit problemen mee gehad keys gaan al paar jaar mee ondertussen en ze geven je link naar MS site waar je de installer van kunt downloaden
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan