Laptop Laptop scherm vervangen

Splitr

Active member
Geen idee als ik hier in het juiste topic zit om te vragen maar mijn laptop scherm is kapot (laptop is net iets ouder dan 2j) en heeft mij 1000 euro gekost. Ik zou dus graag het scherm laten vervangen. Iemand een idee waar ik hiervoor terecht kan in WVL of OVL?
 
Geen idee als ik hier in het juiste topic zit om te vragen maar mijn laptop scherm is kapot (laptop is net iets ouder dan 2j) en heeft mij 1000 euro gekost. Ik zou dus graag het scherm laten vervangen. Iemand een idee waar ik hiervoor terecht kan in WVL of OVL?
Alfa Solution doet da mss wel. Ge kunt altijd daar ne keer proberen. Of bij een andere pc-technieker.
 
Alfa Solution doet da mss wel. Ge kunt altijd daar ne keer proberen. Of bij een andere pc-technieker.
Deze ochtend gebeld en ze moeten bestellen etc. Zou niet meer voor 2023 zyn alvast. Wat te laat is voor my ik heb dagelijks laptop nodig. Is het niet voor ontspanning is het voor werk..
 
en je bent zeker dat het u scherm is en niets anders, tis niet dat u scherm zwart blijft da het echt ook u scherm is.
 
Is opgelost ondertussen. Heeft mij 160 euro gekost. Was sowieso mijn scherm, helft was verkleurd en met strepen
 
Dat is wel heel goedkoop! Waar heb je dit laten doen en een full screen assembly of enkel de LCD bvb?
 
enkel LCD werd vervangen.
Valt nog mee toch, ik had het scherm zelf gevonden voor 120 euro online. Is in 15m vervangen geweest dus 40 euro om dat te herstellen is niet heel goedkoop :p
 
Is in 15m vervangen geweest dus 40 euro om dat te herstellen is niet heel goedkoop :p
Dit is zowat de meest incorrecte uitspraak die gebruikt wordt door consumenten...

Dat die mens dat op 15 minuten kan herstellen, is omdat die daarvoor de ervaring opgebouwd heeft om dat te kunnen.
Had ge dat zelf gedaan, zou ge daar minstens enkele uren aan bezig geweest. (Tutorials bekijken, angst om componenten stuk te maken tijdens 't ontkoppelen, de juiste schroevendraaier vinden voor de kleine schroeven,...)
En vergeet niet dat die mens da opgelost heeft voor u zonder een lange wachttijd.

Dus ja, dat was die 40 euro waard als die laptop zo belangrijk is voor u.
 
Natuurlijk in een ander segment maar ooit al en MacBook scherm laten herstellen - dat is pas duur.

Nee joking aside: ik vind 160 een zeer schappelijke prijs. Ik gok dat er nog tal van bedrijven zouden zijn die het voor 200-300 gedaan zouden hebben ;)
 
Terug
Bovenaan