Stereo & Surroundsystemen Klipsch center speaker + satellite speaker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
vrijdag 19 maart 2021 om 12u

CerumenCrevice

Well-known member
Diepenbeek
iTrader: 100% (18/18)
Algemene informatie/specificaties
klipsch r25c
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Niel
Wegens inkomende upgrade, verkoop ik enkele speakers van het merk klipsch.

Klipsch r25c : kleine gebruikssporen

meeneem: 160 euro

EDIT: klipsch r41sa verkocht

af te halen vanwege de grootte en de delicaatheid rond Niel.

komen ook op 2dehands etc.
 
Laatst bewerkt:
ik heb zelf een monitor audio systeem, ben benieuwd wat je van die upfiring speakers vind. werkt dat goed? vergelijkbaar met in ceiling of toch niet? eventueel interesse op voorwaarde dat je ze terugneemt als ik niet content ben :) ben zelf extreem skeptisch over die upfiring speakers...

is de prijs per paar of per speaker?
 
ik heb zelf een monitor audio systeem, ben benieuwd wat je van die upfiring speakers vind. werkt dat goed? vergelijkbaar met in ceiling of toch niet? eventueel interesse op voorwaarde dat je ze terugneemt als ik niet content ben :) ben zelf extreem skeptisch over die upfiring speakers...

is de prijs per paar of per speaker?
Prijs is telkens per paar.
De center is er maar 1tje.

Ik kan u helaas niet vertellen dat ze even goed zijn upfiring als in ceiling, maar met de juiste positionering geeft het een duidelijk hoogte effect (heeft mij enige moeite gekost om correct te installeren).

Ze kunnen ook als (front/back) height speakers worden gebruikt. Zo heb ik ze nadien geinstalleerd en geeft voor mij een beter gevoel van 3d geluid.

Je mag ze van mij onder die voorwaarde aankopen, maar je zal ze zelf moeten komen afhalen en terugbrengen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan