Kattenbak voor een kat op leeftijd?

June

Member
Voor een vrij grote oudere kat (een birmaan, slechtziend, moeite met evenwicht houden, soepel bewegen, afstanden inschatten) zoeken wij een stabiele kattenbak met lage instap
(maar wel met hoge zijden zodat het grit niet eruit geveegd raakt). De huidige bak heeft
snel de neiging om te kieperen als hij zijn evenwicht niet kan houden waardoor hij nu bang is om de bak te gebruiken.

Het is een bak met een bodem waarop een top gaat (met luikje) alleen is de top er al af gehaald om het wat makkelijker te maken, maar nu dus blijkt het niet stabiel genoeg.
 
Laatst bewerkt:
  • Support
Waarderingen: 515
Hier hetzelfde probleem en zo een ramp zou kunnen maar hoe gaat ze dan uit die bak geraken ????
Binnen kant ook een rampje zetten dan . ;)
 
@June , Indien je nog geen oplossing hebt gevonden: ik heb zelf een vrij grote gesloten kattenbak (deze) op overschot. Het zelfreinigend systeem vond ik niet zo handig (al hoef je dit niet te gebruiken, heb ik zelf ook niet meer gedaan uiteindelijk).
Hij kantelt naar de ervaring met mijn eigen kat absoluut niet om.
Al proberen weg te doen voor een prijsje op Hoplr, maar zonder succes.
In dit geval zou ik hem zelfs gratis aan jou willen weggeven, maar ik weet natuurlijk niet waar je woont, en vind maar eens een geschikte doos om zo'n grote en brede bak in te verzenden... 😕
Hoe dan ook, zend gerust een PB.

EDIT: spellingsfout /taalnerd
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: 515
Hier hetzelfde probleem en zo een ramp zou kunnen maar hoe gaat ze dan uit die bak geraken ????
Binnen kant ook een rampje zetten dan . ;)
Ohja, nog niet aan gedacht. Gelukkig klaagt kat op een bepaalde luide manier wanneer hij naar de bak moet en dan weet ik dat hij ergens hulp (als er iets in de weg staat of het lichtje aandoen) nodig heeft (hoewel hij duidelijk ´t niet op prijsstelt dat je er te lang bij blijft (ivm privacy 🙈 😂). Maarja, dat is dus ook ´s nachts.
 
@June , Indien je nog geen oplossing hebt gevonden: ik heb zelf een vrij grote gesloten kattenbak (deze) op overschot. Het zelfreinigend systeem vond ik niet zo handig (al hoef je dit niet te gebruiken, heb ik zelf ook niet meer gedaan uiteindelijk).
Hij kantelt naar de ervaring met mijn eigen kat absoluut niet om.
Al proberen weg te doen voor een prijsje op Hoplr, maar zonder succes.
In dit geval zou ik hem zelfs gratis aan jou willen weggeven, maar ik weet natuurlijk niet waar je woont, en vind maar eens een geschikte doos om zo'n grote en brede bak in te verzenden... 😕
Hoe dan ook, zend gerust een PB.

EDIT: spellingsfout /taalnerd
Dat is een lief aanbod. Helaas kan ik je link niet volgen: na inloggen kan bol de link niet meer vinden (lege pagina). Ik pb je (zodra ik heb uitgevonden hoe dat werkt, hier 🤭).
 
Laatst bewerkt:
Dat is een lief aanbod. Helaas kan ik je link niet volgen: na inloggen kan bol de link niet meer vinden (lege pagina). Ik pb je (zodra ik heb uitgevonden hoe dat werkt, hier 🤭).
Normaal gezien moet je met de cursor over mijn avatar gaan en zou je "Start privé-conversatie" moeten zien.
EDIT: het is dus gelukt. :)
 
Gelukt. Moet je dan op die pagina blijven? ik weet nu nog niet hoe ik terug komt op de pb, even uitvogelen ….
Nee hoor; rechts vanboven zie je gewoon een 1 staan bij het envelopje (bij mij staat dit nu dus niet); daar moet je op klikken.
image.png
 
Terug
Bovenaan