Jan Jaap op Zondag

ilgonwe

Well-known member
185550-fileren-en-vieren-met-een-satirische-smile-latenighttalkshow-jan-jaap-op-zondag-start-op-15.jpg


Na een passage in De Ideale Wereld op Canvas heeft Jan-Jaap Van Der Wal een nieuwe show op Play4. Met Pedro Elias, Dena Vahdani en Eva Kamanda als sidekicks fileert hij op humoristische wijze de actualiteit van de vorige week. De show wordt ook omkaderd met een big band (Flip Kowlier).

De show is geïnspireerd door Amerikaanse late night shows en is ongeveer als volgt opgezet: monoloog, 1 gast over actua, muziek, 1 muzikale gast, een aantal interacties met de sidekicks en enkel grappige filmpjes.

Elke zondag rond 22 uur op Play4.
 
Dit is toch zo'n programma waar werkelijk niemand op aan het wachten is? Het zou me verbazen moesten hier veel mensen naar kijken...
 
Dit is toch zo'n programma waar werkelijk niemand op aan het wachten is? Het zou me verbazen moesten hier veel mensen naar kijken...
Ik ga het wel een kans geven, ook al is het omdat ik al die andere Vlaamse talkshows niet volg.
Als het de vibe van de Amerikaanse late night shows heeft, kan het misschien nog wel leuk zijn.
 
Weeral Pedro Elias, ffs. Dena Vahdani heb ik altijd pijnlijk ongrappig gevonden (net als Jan Jaap) maar ze kunnen me altijd verbazen. Eva Kamanda ken ik totaal niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gray
Waarom moet een in zijn eigen land uitgerangeerde Hollander zijn?
Gevalletje Jan en Joeri Mulder. Kunnen het in eigen land niet meer verdienen en dan komen ze hier.
We hebben toch zelf ook wel grappige, gevatte, goed-ogende presentators?

En als het dan toch een Hollander moet zijn pak dan Gordon.
 
Het stukje met de indexkorf vond ik nog grappig, maar mss iets te makkelijk als item.

Aan de show is nog wat werk om het goed geolied te laten draaien, het is nog zoeken wat werkt en blijft plakken.
 
Met Ella en zonder... (heb haar naam moeten opzoeken) Katrin Lohmann .
Geen enkele interessante nog grappige tussenkomst, van wat de "grappige sidekick" zou moeten zijn.

Misschien is ze eerder iets voor dit programma ;)
 
Ik vond het uiteindelijk ook maar matig.
Sidekicks overbodig en niet grappig.
Jan-Jaap op zich wel oké, maar te weinig spontaan.
 
Zondag met Lubach maar dan in Vlaanderen.
Het is zeker geen heel slecht programma maar het is naar mijn zin niet altijd kritisch genoeg. Dan is Lubach toch een pak kritischer.
 
Zondag met Lubach maar dan in Vlaanderen.
Het is zeker geen heel slecht programma maar het is naar mijn zin niet altijd kritisch genoeg. Dan is Lubach toch een pak kritischer.
wel compleet onbekende gasten nu al 2 afleveringen. Ik snap Jan Jaap niet , hij wou weg bij DIW om iets anders te doen , doet precies hetzelfde nu maar op zondag . Zwakke sidekicks ook.
 
Terug
Bovenaan