Jaarabonnement bij NRG fitness (NRG GOLD) twv 519 euro

Cedric

Active member
iTrader: 100% (68/68)
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Niet van toepassing
Betreft het NRG gold abonnement twv 40 euro / 4 weken (= 13 'maanden') of 519 euro per jaar.

Prijs is 200 euro (=15 euro per 4 weken). Er loopt nu ook een actie dat je 8 weken gratis kan fitnessen, al kan ik dat niet garanderen.

Geldig voor alle 44 clubs in België, ook de Premiums

Afkomst: er loopt momenteel een actie waarbij als je 5 mensen aanbrengt je levenslang kan fitnessen. Ik leg dus de rest op :)

Laatst bewerkt:
Al ééntje verkocht dus nog 4 op dit ogenblik. Klopt, rest leg ik bij om zo 'levenslang' abbo te hebben.

Win win dus. Koper heeft ultra cheap abbonement en ik verminder de kost van mijn levenslang abbonement

En hoe werkt dit dan? Ik sluit een abonnement af en ik geef je naam door en jij betaalt €319 terug aan ons? Of moet jij het abonnement afsluiten?

En wat als je geen 5 man vindt?

Nee, ik schrijf jullie gewoon in en betaal het volledige bedrag. Ik stuur dan de RFID armband op naar jullie. Dus RFID staat gewoon op je naam en je kunt overal binnen.

En hoe werkt dit dan? Ik sluit een abonnement af en ik geef je naam door en jij betaalt €319 terug aan ons? Of moet jij het abonnement afsluiten?

En wat als je geen 5 man vindt?
Ik ga sowieso 5 man, vinden, vriendin, vader, enz...

Ik doe dit maar om de totale kost wat te verminderen ;-)

Ik begrijp het verdienmodel niet achter dat referentiesysteem. Allez een korting, daar kan ik volledig begrip voor opbrengen. Een levenslange membership niet echt.

Dan kan je toch evengoed de familie nemen, met hen afspreken dat je voor hen een abonnementje afsluit. En dan heb je met een front up kost van 5j uw levenslang membership.

Al lijkt de caveat daar wel te zijn dat dit levenslang membership niet wil zeggen dat de gym in uw geburen blijft of dat je daar nog gebruik van kan maken als ze failliet gaan.

Het blijft echter een raar systeem. Omdat je op die manier uw inkomsten van recurrente gym gebruikers, dewelke een minimum zijn, kannibaliseert.

Het blijft echter een raar systeem. Omdat je op die manier uw inkomsten van recurrente gym gebruikers, dewelke een minimum zijn, kannibaliseert.
Vermoed dat de gemiddelde fitness gebruiker niet meer dan 2 jaar subbed, als het al zoveel is. In tegenstelling tot een basic fit zal er ook meer dan genoeg ruimte zijn om wat meer die hards binnen te trekken die weldegelijk een leven lang er gebruik van maken.

Zeer mooie actie wel, ik ga deze week eens een dagpas proberen en moest ik niet te laat zijn heb ik wel interesse.

Dan kan je toch evengoed de familie nemen, met hen afspreken dat je voor hen een abonnementje afsluit. En dan heb je met een front up kost van 5j uw levenslang membership.

Al lijkt de caveat daar wel te zijn dat dit levenslang membership niet wil zeggen dat de gym in uw geburen blijft of dat je daar nog gebruik van kan maken als ze failliet gaan.

Dat klopt. Dat is mijn risico dat ik wil nemen. Het is niet zo dat ik als gym gebruiker geld kost. Echter 5 nieuwe members brengt hun wel geld op.

Jammer dat er bij mij in de buurt geen nrg is.
Aangezien ik de ene week thuis ben, en andere week bij mijn vriend logger, is basic fit voor mij makkelijkst qua bereikbaarheid.
Vroeger was het health city...was mss wel 2x zo duur, maar was het waard

Klopt het dat als je nieuw lid wordt, je € 100 "eenmalige bijdrage", € 49 "administratieve kost" en € 5 voor de armband moet betalen?
Die armband snap ik nog, maar die € 149 zijn precies toch wat absurd?

Terug
Bovenaan