Mulan
Well-known member
Omdat we het er thuis al meermaals over gehad hebben het laatste jaar, vroeg ik me af of wij de enige zijn...
Concreet:
Zus en ik zijn begin de 40, ouders jonge zestigers.
- het financieel nalatenschap voor onze kinderen is geregeld bij zowel mijn zus als ik.
- LEIF-documenten zijn ingevuld en heeft de huisarts
- mijn ouders zijn nu actief bezig met hun zorgplanning uit te denken: waar willen ze naar toe als het wat lastiger wordt, waar willen ze naartoe als zelfstandig wonen niet meer lukt, waar willen ze naartoe als ze compleet afhankelijk zijn, wie mag op welke manier de financiën beheren,....
Hoe zit dat bij jullie?
Concreet:
Zus en ik zijn begin de 40, ouders jonge zestigers.
- het financieel nalatenschap voor onze kinderen is geregeld bij zowel mijn zus als ik.
- LEIF-documenten zijn ingevuld en heeft de huisarts
- mijn ouders zijn nu actief bezig met hun zorgplanning uit te denken: waar willen ze naar toe als het wat lastiger wordt, waar willen ze naartoe als zelfstandig wonen niet meer lukt, waar willen ze naartoe als ze compleet afhankelijk zijn, wie mag op welke manier de financiën beheren,....
Hoe zit dat bij jullie?
.
Mijn grootvader heeft na zijn kankerdiagnose beslist uit het leven te stappen en ik heb recent nog aan mijn vader uitgelegd hoe je dat gepland kan doen, als er geen euthanasie zou worden toegediend. Mijn moeder zou me een mep verkopen mocht ze weten wat ik tegen mijn pa gezegd heb!