Is dit duur voor een dagsessie tattoo?

QiQi

Member
Hallo,
Voor de mensen die tattoo's hebben
Wil ik vragen of €900 voor een dagsessie duur is
De tattoo artiest komt van het buitenland en is extreem goed
Maar is €900 voor een dagsessie duur? Het zou 2 dagsessies zijn voor 2 portretten die volledig rondom mijn biceps en triceps gaan
Alvast bedankt
 
Misschien eens wat andere tattoo artiesten opbellen en vragen naar hun tarief.
Maar vermits dit voor levenslang is, zou ik eerder kiezen voor de beste artiest (of diegene die het meest professioneel is) dan voor die paar honderd euro minder…
 
Het is aan de hoge kant, maar het is nog acceptabel.
Als je tevreden bent van zijn stijl en werk en hij biedt iets wat anderen moeilijk kunnen, is het wel ok.
Dagprijzen kunnen tot 1200 lopen.
 
Idd vrij duur, maar nog steeds acceptabel.
heb ook al 1000€ betaald voor een dag (was wel per uur).
Meeste waar ik bij geweest ben laatste jaren was rond de 750€ voor een dag

Ben wel benieuwd bij wie.
 
Ik ben totale leek in tattoos, maar overweeg na de zomer een kleintje op de arm.

Ik vroeg me wel af hoe het komt dat bij de ene tattoo het mooi egaal lijkt te zijn met de huid en bij andere tattoos de inkt boven de huid een millimeter uitsteekt?
Precies alsof de lijnen op de huid liggen…

Is dat nog een genezingsproces als ze niet mooi egaal zijn of is het gewoon slecht gedaan?
 
Ik ben totale leek in tattoos, maar overweeg na de zomer een kleintje op de arm.

Ik vroeg me wel af hoe het komt dat bij de ene tattoo het mooi egaal lijkt te zijn met de huid en bij andere tattoos de inkt boven de huid een millimeter uitsteekt?
Precies alsof de lijnen op de huid liggen…

Is dat nog een genezingsproces als ze niet mooi egaal zijn of is het gewoon slecht gedaan?

En om te antwoorden: dit kan aan duizend factoren liggen.
De ene huid is de andere niet, slecht genezen, litteken weefsel, te diep gezet, geïnfecteerd geweest, te veel inkt onder de huid gepompt, andere plek op het lichaam, …
 
Terug
Bovenaan