Advies Apple iPhone 12 kapot, problemen met restore op nieuwe iPhone

poeperman

Well-known member
Hallo

ik heb een zwempartij met mijn iPhone gisteren goed overleefd, de iPhone zelf echter niet.

Hij was toch aan vervanging toe, dus ik zag er geen groot probleem in. Ik kocht mij zonet een iPhone 13 en bij het restoren kan ik
- verbinden met mac/pc via itunes
- vanuit icloud
kiezen

Ondanks dat ik al mijn recente foto's (ook die van net voor het zwemmen) op icloud kan zien staan, geeft dat ding aan dat er geen backup gemaakt is. Enkel een back-up van mijn iPad (waar niks interessants op staat) is mogelijk.

Is er dan geen enkele mogelijkheid, wanneer de iPhone 12 stuk is (zowel scherm als functies lijken het niet te doen) om die gewoon op de iPhone 13 te krijgen?

Dat kost mij (tientallen?) uren... :eek2:
 
- Ziet ge bij Instellingen -> iCloud -> iCloud-Reservekopie, nog iets staan van uw kapotte iPhone 12?

- Uw iPhone 12 recent nog in de PC gestoken? Vaak maakt iTunes uit zichzelf een reservekopie, misschien staat daar een back-up die ge kunt gebruiken.

Denk niet dat ge andere opties hebt dan dit zonder uwe iPhone 12 terug aan de praat te krijgen en nog is proberen een reservekopie te maken. (Tenzij uw 12 een hogere softwareversie had dan uw 13, dan uwen 13 is ff updaten, opnieuw resetten en nog is proberen, maar dan had ge die melding wel gekregen denk ik.)

- iCloud foto’s staan los van een backup dus die synchroniseren automatisch indien uw iCloud ruimte niet volzit.
 
Laatst bewerkt:
Hoi merci!

Het is dus manueel geworden, maar dat bleek nog mee te vallen.

Alle apps die ik ooit heb gehad stonden in een lijstje, en op 1 of andere manier waren mijn wachtwoorden wel mee bewaard in de sleutel.

Geen tientallen uren, maar een 5-tal :)

Merci!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan