Intergalactic: The Heretic Prophet

Het past in ieder geval niet bij een ruimteschip dat jaren '80 schreeuwt en er nog gloednieuw uitziet, zowel vanbuiten als vanbinnen, met nog werkende beeldbuisschermen, een cd-speler met een album uit 1987, en er hangen polaroids aan de muur getrokken in '95 en '96. Bij de foto uit '95 hangt een post-it met daarop "timestamp 4 years old". In de trailer is het dus 1999?

Ik denk dat men daar toch ook een beetje over-analyse doet. Er zijn toch veel voorbeelden van anachronismen in sci-fi.
Die CD deed me eigenlijk denken aan Guardians of the Galaxy (al is daar natuurlijk wel de uitleg dat Starlord als kind met walkman en al ontvoerd is). Ook CRT schermen zie je toch heel vaak terug in toekomst films/games (Blade Runner, Alien, Fallout, Stray…).

Anderzijds is het natuurlijk wel zo dat er in deze trailer wel opvallend veel voorbeelden zitten.

Ik denk dat men daar toch ook een beetje over-analyse doet. Er zijn toch veel voorbeelden van anachronismen in sci-fi.
Die CD deed me eigenlijk denken aan Guardians of the Galaxy (al is daar natuurlijk wel de uitleg dat Starlord als kind met walkman en al ontvoerd is). Ook CRT schermen zie je toch heel vaak terug in toekomst films/games (Blade Runner, Alien, Fallout, Stray…).

Anderzijds is het natuurlijk wel zo dat er in deze trailer wel opvallend veel voorbeelden zitten.
Die cd (en andere fragmenten uit de trailer) waren gewoon 100% geript van Akira.
Het is duidelijk dat men inspiratie haalde uit Akira en Cowboy Bepop.

Oldskool vibe gemixt met Scifi/ruimte, i am in.

Bebop is letterlijk één grote pastiche aan cinema dat vooraf ging.

Akira eigenlijk ook, al is het met een zeer originele insteek en eigenheid. En ik zeg dat met veel liefde voor beide. Dat er "gerefereerd" word is voor dit tijdperk denk ik eerder gewoon fanbases "sprokkelen" om dan hopelijk al een gemakkelijk vuurtje gaande krijgen.

Of het is een oprechte ode aan het genre. Who knows. Het idee van Bebop gewijs Faye haar "BETAMAX tape" te vinden is alvast iets dat mij wel warm krijgt. En het bounty hunting in the universe idee is wel iets dat gewoon oneindig veel opties geeft.. als ze het gegrond kunnen brengen.

Maar heb het sowieso al niet echt voor puur cinematische trailers.. en Naughty Dog games zijn al teveel cutscenes/wannabe movies tov games die cinematische momenten brengen of zwaar uitgewerkte gameplay systemen hanteren.

Wat ik wel enorm apprecieër aan Naughty Dog is dat ze echt goed personages weten neer te zetten. En da's ironisch genoeg nog steeds best zeldzaam in deze industrie.

P O R S C H E

Inspiratie halen (of invloeden gebruiken) van andere verhalen is toch op zich geen probleem? Tarantino doet het ook constant. Zolang het kwalitatief gebracht wordt...

Hun vorige 2 franchises waren ook echt "odes aan het genre" dus sowieso zal er vanalles herkenbaars te zien zijn.

Uncharted: avonturenpulp, van Gunga Din tot Indiana Jones, en zelfs Kuifje werd genoemd ooit door Amy Hennig
The Last of Us: zombies, waaronder The Road en Night of the Living Dead
Intergalactic: space westerns, en Akira en Cowboy Bepop zijn nu al genoemd door Druckmann

Uncharted zat ook nog eens vol cinematografische shots die 1:1 gekopieerd waren uit films:

(sommige lijken vergezocht, maar dat filmpje werd ooit door Amy zélf gedeeld)

Ik kijk ook naar andere streams van games gewoon om te zien of de gameplay mij bevalt. In het geval van the last of us 2 beviel mij al de richting niet van de game door wat er in het begin gebeurt, daarna toen ik Abby zag was de maat vol voor mij. Dat was een bodybuilder en een vrouw in 1 lichaam. Zelfs de streams heb ik halverwege opgegeven.

Deze game ga ik een kans geven omdat de setting mij aanstaat, space en sci-fi
Maar gwn de main chr staat mij gwn niet aan tis niet zo erg gelijk Abby maar tis ook niet super.
Maar ja ondertussen heb ik ook al op twitter gezien wie de voice actress is voor deze game en nu snap ik ook wrm de main chr er zo uitziet.

My man Neil did it again 🤣
Deze vrouw heeft te weinig borsten, Abby zag er dan weer te mannelijk uit. Alles, we nemen er notie van dat je liever een Stormy Daniels had als karakter of een oude Tomb Raider.
Hou toch eens op zeg, er bestaan verschillende soorten vrouwen en mannen, in allerlei geuren en kleuren en maten en geaardheden. De tijd dat het allemaal Lara Crofts waren met belachelijk grote tieten, is gelukkig voorbij. Nu zijn het mensen van vlees en bloed.

En had je de moeite gedaan om TLoU 2 te spelen, dan had je gesnapt dat Abby vroeger een frèle meisje was dat door de moord op haar vader is beginnen op te schuiven naar militaire fracties en als een bezetene is beginnen te trainen om later wraak te nemen. En ja, dan kunnen vrouwen er nu eenmaal erg gespierd uit zien. En had je verder het verhaal uitgespeeld, dan had je ook ontdekt dat ze vrouwelijk en hetero is, schattig en lief kan zijn, verliefdheid kent en al die andere dingen die het menselijke leven interessant maken.

Kom eens van achter je woke shizzle masker vandaan en laat de wereld op je af komen,…

Deze vrouw heeft te weinig borsten, Abby zag er dan weer te mannelijk uit. Alles, we nemen er notie van dat je liever een Stormy Daniels had als karakter of een oude Tomb Raider.
Hou toch eens op zeg, er bestaan verschillende soorten vrouwen en mannen, in allerlei geuren en kleuren en maten en geaardheden. De tijd dat het allemaal Lara Crofts waren met belachelijk grote tieten, is gelukkig voorbij. Nu zijn het mensen van vlees en bloed.

En had je de moeite gedaan om TLoU 2 te spelen, dan had je gesnapt dat Abby vroeger een frèle meisje was dat door de moord op haar vader is beginnen op te schuiven naar militaire fracties en als een bezetene is beginnen te trainen om later wraak te nemen. En ja, dan kunnen vrouwen er nu eenmaal erg gespierd uit zien. En had je verder het verhaal uitgespeeld, dan had je ook ontdekt dat ze vrouwelijk en hetero is, schattig en lief kan zijn, verliefdheid kent en al die andere dingen die het menselijke leven interessant maken.

Kom eens van achter je woke shizzle masker vandaan en laat de wereld op je af komen,…
sorry maar jij bent degene die hier begint over de borstenmaat, ik heb nergens beweerd of gezegd dat ze te klein/groot waren.
Zoek maar foto's op van bodybuilder vrouwen nergens zie je vrouwen met een bijna platte borstkas gelijk Abby in TLOU2.
Dat ze meer gespierd was dan gewoon had ik ook geen probleem mee dat is natuurlijk en dat past bij het verhaal, de rest van Abby klopt gewoon niet. maja dat is mijn mening jouw mening kan daarvan verschillen en dat is ok.

swat ik ga er niet veel woorden aan verspillen, buiten dat de main chr mij gewoon niet aanstaat.
Ben wel benieuwd naar het verhaal, het jammer is dat de game zich volledig afspeelt op die planeet er is niks van space erbij buiten wat we zagen in de teaser hier.

Allez @Gentei : je beweert dat je het niet over de "borstenmaat" had maar in dezelfde paragraaf slaag je er tegelijkertijd in om te laten over de "bijna platte borstkas" van Abby. Man, man, man,... 🤦‍♂️

Dat ge weigert te accepteren dat er anatomisch verschillende vrouwen bestaan (van bijna geen borsten tot gigantische borsten), zowel bij bodybuilders als niet-bodybuilders, of dat ge een game afkraakt zonder dat je die game zelfs maar gespeeld hebt (op basis van aannames en wat gameplay), ik weet eerlijk gezegd niet wat ik erger vind. Vooroordelen in de gamesector, het bestaat jammer genoeg ook en blijkbaar op alle vlakken.

Abby is 1 van de meest veelzijdige en ontwikkelde karakters ooit in een game en het is gewoon Oscar-waardig materiaal.

Allez @Gentei : je beweert dat je het niet over de "borstenmaat" had maar in dezelfde paragraaf slaag je er tegelijkertijd in om te laten over de "bijna platte borstkas" van Abby. Man, man, man,... 🤦‍♂️

Dat ge weigert te accepteren dat er anatomisch verschillende vrouwen bestaan (van bijna geen borsten tot gigantische borsten), zowel bij bodybuilders als niet-bodybuilders, of dat ge een game afkraakt zonder dat je die game zelfs maar gespeeld hebt (op basis van aannames en wat gameplay), ik weet eerlijk gezegd niet wat ik erger vind. Vooroordelen in de gamesector, het bestaat jammer genoeg ook en blijkbaar op alle vlakken.

Abby is 1 van de meest veelzijdige en ontwikkelde karakters ooit in een game en het is gewoon Oscar-waardig materiaal.
ik had het op mijn vorige comments, nu dat jij erover begon in je vorige comment spreek ik gewoon mee over wat jij begon.
swat. tuurlijk zijn er anatomisch verschillende lichamen, Abby was gewoon extreem plat. onnatuurlijk plat.

En ik snap niet goed wat het verschil is om een story driven game of je daar een stream/gameplay van kijkt op YT of zelf speelt, daar is niet echt een groot verschil op. Het is daarom dat ze er een serie van gemaakt hebben....
het is in essentie bijna hetzelfde, shoot me als ik liever een game speel met wa meer actie. zoals Ghost of Tsushima.

Het verhaal achter Abby en de persoon achter Abby heb ik geen probleem mee daar zeg ik ook niets over dat is vrij goed ja.
Maar gewoon hoe ze haar hebben gemaakt hebben het uitzicht is gwn raar.

ik had het op mijn vorige comments, nu dat jij erover begon in je vorige comment spreek ik gewoon mee over wat jij begon.
swat. tuurlijk zijn er anatomisch verschillende lichamen, Abby was gewoon extreem plat. onnatuurlijk plat.

En ik snap niet goed wat het verschil is om een story driven game of je daar een stream/gameplay van kijkt op YT of zelf speelt, daar is niet echt een groot verschil op. Het is daarom dat ze er een serie van gemaakt hebben....
het is in essentie bijna hetzelfde, shoot me als ik liever een game speel met wa meer actie. zoals Ghost of Tsushima.

Het verhaal achter Abby en de persoon achter Abby heb ik geen probleem mee daar zeg ik ook niets over dat is vrij goed ja.
Maar gewoon hoe ze haar hebben gemaakt hebben het uitzicht is gwn raar.
Seks hebben of kijken is ook hetzelfde;)

Ik begrijp ergens wel dat er na Concord veel twijfel is. Dat character design was woke as fuck. Maar we praten hier over Naughty dog. En eerlijk gezegd, Druckmann hoort bij de allerbeste van de industrie. Laten we gewoon even afwachten om conclusies te trekken. Ik vind het er alvast awesome uitzien. Benieuwd naar de eerste gameplay trailer...

Ik begrijp ergens wel dat er na Concord veel twijfel is. Dat character design was woke as fuck. Maar we praten hier over Naughty dog. En eerlijk gezegd, Druckmann hoort bij de allerbeste van de industrie. Laten we gewoon even afwachten om conclusies te trekken. Ik vind het er alvast awesome uitzien. Benieuwd naar de eerste gameplay trailer...
gelukkig doet de voice actress er alles aan om te verenigen ipv nog meer te zeveren

uiteraard is de tweet al lang terug verwijderd en is het weer de fout van de anderen ...
op zich geen probleem maar dan moet niemand liggen wenen (ook hier niet) dat er commentaar komt... beetje respect van beide kanten kan geen kwaad en dit was hier weer ver te zoeken.

De eerste trailer was toch al "captured on PS5", dus zal wel meevallen. Post-processing, film grain, health effects en waar ze het nog allemaal over hebben komen sowieso pas aan het einde van de rit.

Zo zag Uncharted eruit tijdens de ontwikkeling:

widen_1220x0.jpg

BrsthuL.gif

The Last of Us:

contain_1200x630.jpg

Terug
Bovenaan