kaydoh
Well-known member
Dun ijs!(of mag ik alle Souls-inspired games ineens op de brandstapel gooien).
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dun ijs!(of mag ik alle Souls-inspired games ineens op de brandstapel gooien).
Het past in ieder geval niet bij een ruimteschip dat jaren '80 schreeuwt en er nog gloednieuw uitziet, zowel vanbuiten als vanbinnen, met nog werkende beeldbuisschermen, een cd-speler met een album uit 1987, en er hangen polaroids aan de muur getrokken in '95 en '96. Bij de foto uit '95 hangt een post-it met daarop "timestamp 4 years old". In de trailer is het dus 1999?
Die cd (en andere fragmenten uit de trailer) waren gewoon 100% geript van Akira.Ik denk dat men daar toch ook een beetje over-analyse doet. Er zijn toch veel voorbeelden van anachronismen in sci-fi.
Die CD deed me eigenlijk denken aan Guardians of the Galaxy (al is daar natuurlijk wel de uitleg dat Starlord als kind met walkman en al ontvoerd is). Ook CRT schermen zie je toch heel vaak terug in toekomst films/games (Blade Runner, Alien, Fallout, Stray…).
Anderzijds is het natuurlijk wel zo dat er in deze trailer wel opvallend veel voorbeelden zitten.
Deze vrouw heeft te weinig borsten, Abby zag er dan weer te mannelijk uit. Alles, we nemen er notie van dat je liever een Stormy Daniels had als karakter of een oude Tomb Raider.Ik kijk ook naar andere streams van games gewoon om te zien of de gameplay mij bevalt. In het geval van the last of us 2 beviel mij al de richting niet van de game door wat er in het begin gebeurt, daarna toen ik Abby zag was de maat vol voor mij. Dat was een bodybuilder en een vrouw in 1 lichaam. Zelfs de streams heb ik halverwege opgegeven.
Deze game ga ik een kans geven omdat de setting mij aanstaat, space en sci-fi
Maar gwn de main chr staat mij gwn niet aan tis niet zo erg gelijk Abby maar tis ook niet super.
Maar ja ondertussen heb ik ook al op twitter gezien wie de voice actress is voor deze game en nu snap ik ook wrm de main chr er zo uitziet.
My man Neil did it again![]()
sorry maar jij bent degene die hier begint over de borstenmaat, ik heb nergens beweerd of gezegd dat ze te klein/groot waren.Deze vrouw heeft te weinig borsten, Abby zag er dan weer te mannelijk uit. Alles, we nemen er notie van dat je liever een Stormy Daniels had als karakter of een oude Tomb Raider.
Hou toch eens op zeg, er bestaan verschillende soorten vrouwen en mannen, in allerlei geuren en kleuren en maten en geaardheden. De tijd dat het allemaal Lara Crofts waren met belachelijk grote tieten, is gelukkig voorbij. Nu zijn het mensen van vlees en bloed.
En had je de moeite gedaan om TLoU 2 te spelen, dan had je gesnapt dat Abby vroeger een frèle meisje was dat door de moord op haar vader is beginnen op te schuiven naar militaire fracties en als een bezetene is beginnen te trainen om later wraak te nemen. En ja, dan kunnen vrouwen er nu eenmaal erg gespierd uit zien. En had je verder het verhaal uitgespeeld, dan had je ook ontdekt dat ze vrouwelijk en hetero is, schattig en lief kan zijn, verliefdheid kent en al die andere dingen die het menselijke leven interessant maken.
Kom eens van achter je woke shizzle masker vandaan en laat de wereld op je af komen,…

ik had het op mijn vorige comments, nu dat jij erover begon in je vorige comment spreek ik gewoon mee over wat jij begon.Allez @Gentei : je beweert dat je het niet over de "borstenmaat" had maar in dezelfde paragraaf slaag je er tegelijkertijd in om te laten over de "bijna platte borstkas" van Abby. Man, man, man,...
Dat ge weigert te accepteren dat er anatomisch verschillende vrouwen bestaan (van bijna geen borsten tot gigantische borsten), zowel bij bodybuilders als niet-bodybuilders, of dat ge een game afkraakt zonder dat je die game zelfs maar gespeeld hebt (op basis van aannames en wat gameplay), ik weet eerlijk gezegd niet wat ik erger vind. Vooroordelen in de gamesector, het bestaat jammer genoeg ook en blijkbaar op alle vlakken.
Abby is 1 van de meest veelzijdige en ontwikkelde karakters ooit in een game en het is gewoon Oscar-waardig materiaal.
Seks hebben of kijken is ook hetzelfdeik had het op mijn vorige comments, nu dat jij erover begon in je vorige comment spreek ik gewoon mee over wat jij begon.
swat. tuurlijk zijn er anatomisch verschillende lichamen, Abby was gewoon extreem plat. onnatuurlijk plat.
En ik snap niet goed wat het verschil is om een story driven game of je daar een stream/gameplay van kijkt op YT of zelf speelt, daar is niet echt een groot verschil op. Het is daarom dat ze er een serie van gemaakt hebben....
het is in essentie bijna hetzelfde, shoot me als ik liever een game speel met wa meer actie. zoals Ghost of Tsushima.
Het verhaal achter Abby en de persoon achter Abby heb ik geen probleem mee daar zeg ik ook niets over dat is vrij goed ja.
Maar gewoon hoe ze haar hebben gemaakt hebben het uitzicht is gwn raar.

gelukkig doet de voice actress er alles aan om te verenigen ipv nog meer te zeverenIk begrijp ergens wel dat er na Concord veel twijfel is. Dat character design was woke as fuck. Maar we praten hier over Naughty dog. En eerlijk gezegd, Druckmann hoort bij de allerbeste van de industrie. Laten we gewoon even afwachten om conclusies te trekken. Ik vind het er alvast awesome uitzien. Benieuwd naar de eerste gameplay trailer...