Interessepeiling: BG Shortski

Zou je meekunnen/willen?

• Totaal aantal stemmers
    13

Tomski

Well-known member
Crowdfunder FE
Wat zeg je ervan, met een hoop volk dat elkaar nog NOOIT in het écht gezien heeft es een paar dagen gaan skiën. Ik voel een idee voor een tv-format: Blind geskied.

Een paar dagen ski + apres ski, en akward momenten dat we niet weten wat vertellen tegen elkaar, niet zoals op het forum dus.

Persoonlijke voorkeur voor Oostenrijk, because sfeer & gezelligheid.

Seizoen 2025-2026

Laatst bewerkt:
Ik kan niet skiën (laatste keer gedaan toen ik 12 was en dat is toch alweer zo'n 25 (!) jaar geleden), maar begint de après ski dan van zodra de rest op de latten zit?

op zich zegt het wel iets maar het idee alleen al dat ik het thuis zou moeten uitleggen:

"ja vrouwlief, ik ga eens een shortski doen"

"aha, leuk, met wie?"

"welja, met * insert funny forumnames * "

"......"

"ja, ik ken die hun echte namen natuurlijk niet he"

"....."

"ja, ik ken die eigenlijk helemaal niet"

"Heb je een affaire?"

misschien ook interessant meteen te droppen hoe lang je weg wil, zodat mensen kunnen kijken naar wat mogelijk is qua verlofplanning..

Persoonlijk klinkt het me wel wat, maar ik ga toch passen, want heb nog nooit op de latten gestaan, en eer ik er weg mee zal zijn, zal het reisje er al op zitten.
Bovendien ga ik ook liever naar de zon, dan naar de sneeuw.

but enjoy anyway!

op zich zegt het wel iets maar het idee alleen al dat ik het thuis zou moeten uitleggen:

"aha, leuk, met wie?"

"......"

"....."

"Heb je een affaire?"
Eerst eens op café gaan hé

"aha, leuk, met wie?"

"......"

"....."

"Heb je een affaire?"

Maar dat kan goed uitdraaien ook hé.

Op een autoforum waar ik vroeger vertoefde ben ik ook es met een internetonbekende van op dat forum gaan shortskien.
We doen dat nog altijd elk jaar, en nog altijd pintjes gaan drinken ook, en es een ribbeken gaan eten :love:

+1 Oostenrijk voor de après ski.
Dit voor mij ook ✅
@TRUMP in feite is het dan een soort BBQ op verplaatsing, met evenveel drank maar dan met muziek en beduidend meer vrouwen. En flammkuchen ipv BBQ. En sauna’s in de sneeuw.

Roadtrip met Lint en Trump naar een après ski kot met andere BG’rs, I’m in!
En m’n vriendin is akkoord 😎

Roadtrip met Lint en Trump naar een après ski kot met andere BG’rs, I’m in!
En m’n vriendin is akkoord 😎
Tuurlijk dat.
Uw madam heeft mij gezien en mij beoordeeld, met alle mensenkennis die ze overduidelijk heeft, als een uiterst betrouwbaar persoon.

Terug
Bovenaan