Imgur nuking the internet

DaFreak

Well-known member
Crowdfunder FE
Imgur past haar beleid aan en zal alle nudity, shocking en "provocative" content bannen.

Dat op zich zal voor Beyong Gaming niet zo'n probleem zijn. Echter zijn ze ook van plan alle content geupload door unregistered accounts te deleten. :oink:

Ze gaan met 1 druk op de knop 100 000en websites en forums basically nuken. Vanaf 15 mei; The new and improved internet!

5Rr0y2Z.jpg

(en ja deze foto zal op 15 mei kapot gaan 😅)

related; https://www.theguardian.com/comment...apped-in-the-enshittification-of-the-internet

De gevolgen hiervan zijn praktisch niet te overzien. Zo zullen de meeste art, meme en nsfw subreddits vanaf 15 mei één grote graveyard zijn als je ze op all time best sort. Maar ook vele hulp fora zullen een frustrerende hoop zinnen worden die verwijzen naar screenshots die niet meer bestaan.


Ik heb er geen idee van of dit mogelijk is maar zitten er hier slimme koppen die een script zouden kunnen schrijven dat beyondgaming op imgur links kan scrapen, de fotos downloaden en rehosten en dan de post link update naar dat nieuwe host adres?

Praktisch elke thread in het film forum (en vele anderen) gaat kapotte links bevatten. Ik wil zelfs desnoods wel wat in mijn eigen langlopende threads gaan graven en fotos rehosten maar moest het sitewide mogelijk zijn zou het wel veel werk en kapotte links besparen.
 
Laatst bewerkt:
Geen nood, BG brengt redding!
 
Ik had inderdaad iets te snel gereageerd en terug verwijderd om eerst meer op te zoeken, sorry :D

Eerste puntje is zoals je zegt idd geen probleem.

Echter zijn ze ook van plan alle content geupload door unregistered accounts te deleten. :oink:
Is er daar meer nieuws van terug te vinden? Ik vind precies maar 1 externe referentie naar "Imgur is also removing old and unused photos that are not tied to an account" zonder verduidelijking wat "old and unused" is. Zijn dat images die al jaren niet meer bezocht geweest zijn met <5 bezoeken in totaal? 🤷‍♂️
 
ik vrees een beetje dat dat corpo speak is voor het verwijderen van alle media door niet geverifieerde users in navolging van andere grote websites. Die nieuwe EU wetgeving komt eraan en ook in de US worden de regels aangescherpt. Ze staan ook onder zware druk van conservatief rechts religieuze organisaties en het visa/mastercard payment duopolie. Platformen lijken het zekere voor het onzekere te nemen en zijn preventief zichzelf van mogelijk risico aan het indekken.

Als je zelf eens wil neuzen in je geschiedenis naar fotos die je het waard acht te vervangen;
https://www.beyondgaming.be/search/210579/?q=https%3A%2F%2Fi.imgur.com&c[users]=YourNickHere&o=relevance
 
Laatst bewerkt:
tjah, op't werk wordt dat soort dingen al geblokkeerd, dus BG ziet er voor meestal al zo uit
 
Te denken dat imgur gewoon ontstaan is als een imagehost voor Reddit. Stop trying to happen imgur, its not gonna happen.
 
Elke dag werden er 1,5 miljoen fotos geupload, het merendeel door unverified users (en idd vooral voor reddit). Ok most of it 'll be cat memes maar toch. Het voelt een beetje als de bibliotheek van Alexandrie in brand steken. 😅
 
Elke dag werden er 1,5 miljoen fotos geupload, het merendeel door unverified users (en idd vooral voor reddit). Ok most of it 'll be cat memes maar toch. Het voelt een beetje als de bibliotheek van Alexandrie in brand steken. 😅
Vooral de bibliotheek van Alexandrie met 100x hetzelfde geschrift.
Want van die 1,5m foto's zijn er 99,9% reposts.

Geen nood, BG brengt redding!
Wist ik niet, direct 2FA geactiveerd hiervoor!!
 
Best dat ratemypoo website al even niet meer bestaat...

Anders was heel die site hun bronmateriaal weg, en bleef er een lege doos over.

Om in te kakken 😂
 
Nog eens gekeken en meeste posts die ik gedaan heb met Imgur staan er nog altijd. Net ook eens geprobeerd een afbeelding te uploaden op hun site en dat gaat nog altijd...
 
Nog eens gekeken en meeste posts die ik gedaan heb met Imgur staan er nog altijd. Net ook eens geprobeerd een afbeelding te uploaden op hun site en dat gaat nog altijd...
Heb je uw tijdelijke bestanden verwijderd, want mogelijks zitten ze nog daar nog in bij u?
 
Terug
Bovenaan