Track ID Request Ik zoek de titel van deze song - thread

Ruigen Das

Well-known member
Op onze voorganger (9L) was er zulke draad om op de titel van een bepaalde song te komen waar je naar op zoek bent, bij deze een nieuwke...

Ik zal de zoektocht aftrappen met hetgeen ik naar op zoek ben...

Iedereen heeft het al gehoord, maar wanneer je zulke zoektermen zoals hier ingeeft in google krijg je natuurlijk niks deftigs van resultaten. Het gaat om een leuk muziekje, en het refrein gaat van : hajadahie, hajadahoe, hajadahou hajada how how

Er komt ook de volgende flarden in: een mannenstem waarop telkens een vrouwenstem antwoordt in de zin van : how long, howhow long, gecombineerd met gekke muziekjes ertussen

Blijzevijden juba juba yay, juba juba juba yay

Ik hoop dat dit een belletje doet rinkelen bij iemand, ze draaien het toch nog regelmatig als ge dat kunt noemen op de radio

Zo half jodelsong...

Maar kan het dus niet vinden de titel :help:
 
Ik zoek een nummer van de 90's, begin 2000 misschien.

Ik ken enkel
There's a bomb in the house!
En dan misschien iets van 'And I gotta get out'

Ik dacht dat de titel iets tussen haakjes had. Zoals:
(Bomb) in the house

Ofzo.

Help.
 
Ik zoek een nummer van de 90's, begin 2000 misschien.

Ik ken enkel
There's a bomb in the house!
En dan misschien iets van 'And I gotta get out'

Ik dacht dat de titel iets tussen haakjes had. Zoals:
(Bomb) in the house

Ofzo.

Help.
Zou het dit kunnen zijn ?
 
Bucketheads a/k/a Kenny Dope hebben The Bomb (These Sounds Fall Into My Mind) en ook het nummer Got Myself Together
 
Ik ben op zoek naar een Engelstalig rapliedje dat gaat over vrouwen die hun kont in een broek proberen te wurmen.

Telkens ik men vrouw bezig zie zeg ik dat daar een liedje van is, maar ze geloofd me niet en ik kan nimeer op de naam komen na al die jaren.

Iemand?
 
Zit tegenwoordig in rotatie op veel zenders hoewel de sound zeer on Q-Music/MNM is, een nieuw lied, zanger met hoge stem en akoestische twangy gitaar, beetje tussen Elvis en Bobby 'Mr Lonely' Vinton
 
Terug
Bovenaan