Bon/ticket iBood €150 voucher - verlaagde meeneem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
14/02/2022 18:00

Bramstep

Active member
Crowdfunder FE
iTrader: 100% (54/54)
Algemene informatie/specificaties
Waardebon €150 iBood: minimumprijs €120 meeneemprijs €120
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Niet van toepassing
Ik heb een iBood €150 voucher die verkocht mag worden.
Dit is gewoon een code die je kan ingeven in je bestelmandje.

LET OP: voor je de code ingeeft moet je zeker zijn wat je wil kopen. Het systeem van iBood werkt namelijk zo dat wanneer je de code ingegeven hebt (en nog niet betaald hebt) en je dan de bestelling toch niet plaatst, de code op ongeldig gezet wordt.
Met andere woorden: code invoeren = bestellen.

Deze wordt ook te koop aangeboden onder vrienden en familie.

EDIT: op aanraden van mede BG'ers prijs aangepast naar een meeneem van 80% (oftewel 20% korting).
 
Laatst bewerkt:
Tot wanneer is deze geldig?
En ik neem aan dat je dan ineens iets van 150 euro of meer moet kopen om de rest van de bon niet kwijt te zijn?
 
Hey Eniac, klopt je moet hem wel in 1 keer gebruiken. Is geldig tot juni 2022.

Beetje een 'raar' systeem dat je bon geen restwaarde overhoudt. Als je hem zou ingeven komt er gewoon '€-150' en wordt je winkelmandje aangepast.
 
Volgens mij ga je kunnen blijven uppen hoor met zo'n vraagprijs.
Je moet je vergewissen dat het niet gebruikelijk om voor een bon waar je vastzit aan bepaalde winkel en items je nog zo'n hoge cash prijs voor gaat krijgen.
Als je 80% krijgt is dat eigenlijk een mooie en faire deal voor beide partijen. Jij vraagt 93,33%, wat echt onredelijk is.

En ja, ik heb zelf nog vorige maand een bon van 80€ verkocht voor €50, daar was ik blij mee alsook de koper.
 
Volgens mij ga je kunnen blijven uppen hoor met zo'n vraagprijs.
Je moet je vergewissen dat het niet gebruikelijk om voor een bon waar je vastzit aan bepaalde winkel en items je nog zo'n hoge cash prijs voor gaat krijgen.
Als je 80% krijgt is dat eigenlijk een mooie en faire deal voor beide partijen. Jij vraagt 93,33%, wat echt onredelijk is.

En ja, ik heb zelf nog vorige maand een bon van 80€ verkocht voor €50, daar was ik blij mee alsook de koper.
Ik dacht om eerlijk te zijn dat dit een 'gangbare' prijs was maar uit de reacties dus niet echt inderdaad. Ik dacht 130 op 150 is een mooie start. Aan ratio 50/80 zou ik maar 93.75 krijgen hiervoor en dat is mij toch wel wat te weinig. Dan ga ik hem denk ik zelf gebruiken. Maar bedankt voor de reactie!
 
Volgens mij ga je kunnen blijven uppen hoor met zo'n vraagprijs.
Je moet je vergewissen dat het niet gebruikelijk om voor een bon waar je vastzit aan bepaalde winkel en items je nog zo'n hoge cash prijs voor gaat krijgen.
Als je 80% krijgt is dat eigenlijk een mooie en faire deal voor beide partijen. Jij vraagt 93,33%, wat echt onredelijk is.

En ja, ik heb zelf nog vorige maand een bon van 80€ verkocht voor €50, daar was ik blij mee alsook de koper.
Ja ik dacht er ook zo over maar heb het niet geplaatst want dan krijg ik misschien weer een berisping 😖
Om dingen te verkopen moet je een interessanteprijs vragen en in dit geval gaan de mensen echt geen moeite doen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan