PC Onderdelen i7 4770K + defect moederbord Gigabyte z87x UDH3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
22/01/2022 20:00

Kutteke

New member
iTrader: 100% (3/3)
Algemene informatie/specificaties
i7 4770k (4.6Ghz gedraaid) Minimum 50 meeneem 60
Gigabyte z87x UDH3 Meeneem 5
2X8GB Corsair vengeance red 2400Mhz CL11 Minimum 35 Sold
Thermalright Ultra 120 Extreme Copper Cooler (1 of 3000 limited edition) (met socket 1150 bracket) Minimum 20 meeneem 30
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Averbode
Wegens falende oudere build die ik een jaar geleden na upgrade verkocht heb aan een vriend van me, volgende onderdelen te koop om wat kosten van zijn nieuwe onderdelen te recupereren en mijn geweten te sussen :):

i7 4770k (4.6Ghz allcore gedraaid) Minimum 50 Meeneem 60
Gigabyte z87x UDH3 Meeneem 5
2X8GB Corsair vengeance red 2400Mhz CL11 Minimum 35 Sold
Thermalright Ultra 120 True Copper (1 of 3000 limited edition) (met socket 1150 bracket en noctua 120mm) Minimum 20 meeneem 30

Verzending of afhaling mogelijk.

Onderdelen een jaar geleden doorverkocht in goede staat. Tot gisteren perfect gewerkt tot opeens zijn pc vandaag bootloopte. POST lukt niet. Pc bootloopt alvorens er error code op moederborddisplay verschijnt (dus ik neig naar defect mobo). Voeding en gpu in zijn build waren beide nieuw sinds vorig jaar (rx580 + seasonic 650w). Alle standaard troubleshooting steps gedaan buiten effectief onderdeel per onderdeel testen.

Mogelijke oorzaak:
-Bij mij steeds in horizontale build gewerkt en moederbord is lichtjes gewarped sinds hij deze in verticale case heeft gebruikt (koeler weegt 2kg wegens full copper) https://www.techpowerup.com/75030/thermalright-ultra-120-true-copper-cooling-performance-tested


UPDATE: CPU + Geheugen getest. Moederbord is defect. Prijzen aangepast.

Geheugen was niet overclocked en lijkt te werken in andere build.

Fotos op aanvraag. Kan een goedkope gamepc zijn als je een moederbord liggen hebt.
Volgende week ga ik, indien ik tijd heb langs bij een kennis met soortgelijke setup om cpu te testen en afhankelijk van de bevindingen update ik de thread.
Minimumprijzen zijn kort tegen meeneemprijs, doe een bod.
 
Laatst bewerkt:
Geheugen verkocht in vriendenkring, vanavond komt de kennis met soortgelijke setup langs die tevens het geheugen overneemt voor 40 euro. Cpu wordt dan ook getest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan