Hydrofoor pomp probleem

furaxity

Member
Halo,

Wij zijn sinds augustus verhuist maar nu hebben we een probleem met de hydrofoorpomp die staat op failure.

Denk dat al het water zoals het toilet aangesloten is erop want we kunnen niet meer doorspoelen zowel boven als beneden. Kunnen wel nog douchen enz ( stadswater )

Het gaat om een powerplus die volgens mij al 2x gerepareerd is... daarom twijfel ik sterk om een andere te kopen iemand enige opties?

Het gaat om die pomp die wss terug kapot is.
Powerplus pomp

Als we een andere pomp kopen mag die gerust wat stiller indien mogelijk

Mvg
 
Halo,

Wij zijn sinds augustus verhuist maar nu hebben we een probleem met de hydrofoorpomp die staat op failure.

Denk dat al het water zoals het toilet aangesloten is erop want we kunnen niet meer doorspoelen zowel boven als beneden. Kunnen wel nog douchen enz ( stadswater )

Het gaat om een powerplus die volgens mij al 2x gerepareerd is... daarom twijfel ik sterk om een andere te kopen iemand enige opties?

Het gaat om die pomp die wss terug kapot is.
Powerplus pomp

Als we een andere pomp kopen mag die gerust wat stiller indien mogelijk

Mvg
Wilo, dab, grundfos, ksb. Heb daar onlangs 1 geplaatst van Wilo, zeer stil...
 
Wilo, dab, grundfos, ksb. Heb daar onlangs 1 geplaatst van Wilo, zeer stil...
Hier in het tuinhuis staat nu een DAB, voor het huis een Grundfos. Die van Grundfos is iets mis mee (slaat bij gebruik even af na een paar seconden en dan terug aan. Maar énkel bij gebruik dus geen drukverlies ofzo). Die van DAB was een héél pak goedkoper en heeft deze zomer 2 dagen(!) droog gedraaid (stomme fout van mezelf), Ik ging ervan uit dat die dus compleet om zeep ging zijn, maar niks van, gewoon terug opgieten en geen enkel probleem. Dus zelf zou ik eerder een DAB nemen uit mijn eigen ervaringen.

Mijn vader heeft vroeger als job continu pompen vervangen, vooral Grundfos, en die zegt zelf dat je voor huishoudelijke toepassingen eigenlijk beter een vrij goeikope neemt, aangezien dure pompen evengoed stuk gaan.

Also: blijf weg bij van die automatisch omschakelende pompen. Dat is echt een absurde meerkost voor iets dat je ofwel nooit gebruikt, ofwel u letterlijk het werk bespaart om even een tuinslang in uw regenput te hangen.
 
Terug
Bovenaan