Varia Hybride/systeemcamera

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kode9

Member
iTrader: 100% (4/4)
Gevraagde goederen
Camera
Ik ben op zoek naar een systeem of hybride camera. Ook soms wel mirrorless camera genoemd.

Het merk maakt niet zoveel uit zolang het toestel een universele mount heeft (micro 4/3 bvb). Dan kan ik zelf desnoods een compacte veelzijdige lens uitkiezen.

Hij zou dienen om een reis naar de VS vast te leggen, dus ik zoek naar een zo compact mogelijke set. Een grote dslr schreeuwt nogal snel 'ik ben een toerist' en dat wil ik dus vermijden.
 
Ik heb nog een Sony A58 liggen (A mount) met 2 lenzen (18-55 en 55-200 dacht ik).
Werkt perfect, echter krijg ik een error van de stabilisatie functie op het scherm.
Heb deze op m'n laatste reis gebruikt, foto's zijn haarscherp.

Moest je interesse hebben, mag weg voor een goed bod (moet er de hoofdprijs niet voor)
Komt met lader en originele batterij.
 
Ik heb nog een Sony A58 liggen (A mount) met 2 lenzen (18-55 en 55-200 dacht ik).
Werkt perfect, echter krijg ik een error van de stabilisatie functie op het scherm.
Heb deze op m'n laatste reis gebruikt, foto's zijn haarscherp.

Moest je interesse hebben, mag weg voor een goed bod (moet er de hoofdprijs niet voor)
Komt met lader en originele batterij.
Ik heb hem even opgezocht maar deze is helaas niet het compacte type dat ik zoek.
Toch bedankt!
 
Snap, al is ie niet zo groot hoor 😁

Zelf had ik dezelfde eisen, en heb me een tweedehands Sony Nex5 gekocht.
Wel E-mount, dus duurdere lenzen maar wel compact!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan