Horizon Zero Dawn

Action PC PS4 Horizon Zero Dawn

Uitgespeeld. Gewoon focus gelegd op de story. Leven 38 geëindigd en het shield weaver armor gevonden. Frozen wilds heb ik nog weinig zin in. Is dat de moeite? (En niet te lang?) Maar toch echt goede game, heel interessant verhaal.
Is wel de moeite ik schat zo een vijf uur om alles te doen, maar ik heb zonder mijn weet al stukken van die dlc gespeeld als je complete versie hebt staat dat gebied er direct op. Ik zit nu aan +- 120 uur,heb enkel voor die armor naar YT gekeken.
 
Game is 98% procent uitgespeeld, enkel nog " alle bondgenoten doen mee " die heb ik niet weet ook niet goed hoe ik deze kan doen
 
Het spel gisteren gekocht en al een uurtje kunnen spelen. Ik ben vooral onder de indruk van de grafische pracht van het spel. Wel op de PS5, maar denk dat ik voor een groot aantal uur vertrokken ben :)
Als er beginnertips zijn hoor ik het graag :)
 
Het spel gisteren gekocht en al een uurtje kunnen spelen. Ik ben vooral onder de indruk van de grafische pracht van het spel. Wel op de PS5, maar denk dat ik voor een groot aantal uur vertrokken ben :)
Als er beginnertips zijn hoor ik het graag :)
Begin veel farmen naar +- lvl 20 en vanaf dan gaat het goed gaan, en die speciale armor vinden
 
Ik weet dat de meeste dit spel al lang geleden hebben gespeeld, maar ik heb het zonet pas uitgespeeld. Wow, ik ben echt onder de indruk!
Ik game nog niet enorm lang en heb toch wel vaak moeite om een spel uit te spelen. Vaak haak ik wat af na 15 tot 20 uur spelen. Dit had ik hier totaal niet. Ik vond het verhaal en de hele wereld echt enorm interessant.
In het begin deed ik alle side quests, maar op een gegeven moment werd ik toch te hard in het verhaal meegezogen waardoor ik me enkel daar op ging focussen.

Nu even iets anders spelen en daarna Forbidden West. Ik kijk er al naar uit!
 
Haha, uitgespeeld.
Geweldige game, terwijl ik de game al had voor de ps5.
Om één of andere reden sprak de game me eerst niet aan, na een 10 tal uur op de ps4 gespeeld te hebben.(digitale base versie)
Terug opnieuw begonnen op de ps5. (Was toch nieuwsgierig naar het vervolg)
Nu iets heel raar, ik had ineens de Game of the year edition.(blijkbaar heb ik iets gemist van een gratis upgrade nieuws ?)
Zelf frozen wilds was een toffe toevoeging.
Nu op naar het vervolg.
 
Terug
Bovenaan