Horizon Zero Dawn

Horizon Zero Dawn

Ik heb deze uiteindelijk gekocht, ergens vind ik het een overbodige remake, maar heb maar 10 euro betaald omdat ik horizon zero dawn reeds had. Graphics zijn hetzelfde als forbidden west. Dus ga me nog eens bezig houden met het verhaal, de side content ga ik wel skippen.

Ben er ook mee bezig. Ziet er mooi uit.
Maar inderdaad een overbodige remake.

Als je die nog nooit gespeeld hebt, maar wel se original hebt liggen is het de 10€ toch waard? Buiten graphics zag de stad er wat levendiger uit, je kan de animatie om dingen te collecten uitzetten etc.
Ik heb forbidden west platinum en ga wss deze eraan toevoegen.

Als je die nog nooit gespeeld hebt, maar wel se original hebt liggen is het de 10€ toch waard? Buiten graphics zag de stad er wat levendiger uit, je kan de animatie om dingen te collecten uitzetten etc.
Ik heb forbidden west platinum en ga wss deze eraan toevoegen.
Ja, de game is hoe dan ook de moeite waard hoor. 50 euro vind ik gewoon veel voor iets als 'dit', maar die tien euro is eigenlijk een no brainer.

Ja, de game is hoe dan ook de moeite waard hoor. 50 euro vind ik gewoon veel voor iets als 'dit', maar die tien euro is eigenlijk een no brainer.
Ik heb hem hier gekocht voor 6€ +upgrade 16€, maar wel overbodige remake heb 2022 deze pas uitgespeeld op een ps5 en dat zag er al goed uit en liep vlot.

Ik ben rr ook mee bezig is wel wat ambetant in forbidden west kon je veel meer.
Maar het is niet zo mooi als forbidden west naar mijn mening

Nog iemand die op 1440p speelt en de PS5 op 120Hz heeft staan?
Als ik naar inventory ga, dan gaat mijn beeld op zwart, precies of de monitor (een Samsung G6) zijn resolutie opnieuw moet instellen.

Op TV heb ik dat niet (niet op 4k, niet op 1440p). Moet zeggen op mijn 85” miniled QLED met Klipsch Reference premier vloerspeakers is het duimen en vingers aflikken :).

Terug
Bovenaan