Homo Universalis

pretoogje

Well-known member
Zijn er hier mensen die dit volgen en het leuk vinden?

In 'Iedereen beroemd' was dat ook, niet gevolgd, maar nu het een nieuw concept is met 10 afvallers per aflevering ben ik het beginnen opnemen.
Sommige opdrachten daar kan ik wel goed mee lachen en met sommige deelnemers ook. (Met mijn favoriet, de man (ken zijn naam niet meer, wel een speciale naam) die zei dat hij perfectionistisch is, die altijd een soort muts draagt en volgens mij door de andere kandidaten op handen wordt gedragen).
 
Elke dag 5 minuutjes kijken vond ik leuker dan 1 keer op zaterdag een uur naar dit volgen.
Ik miste wel regelmatig eens een aflevering tijdens de week, maar in het format zoals het nu is, buiten de eerste aflevering niet meer (kunnen) kijken
 
Toevallig gisteren ook even op zitten zien. Samenvatting voor mij: Lach met ons de diverse Vlaming mee uit (het ligt er weer eens vingerdik op, er moet van alles iets inzitten)
 
De vraag waar één kandidaat een afvaller mocht (moest) aanduiden vond ik wel tof. Een beetje een vraag met De Mol-gehalte. Jammer dat het meisje die de reis aangeboden kreeg er niet zo blij mee was.

Mijn favoriete speler is (denkt na ...) oh, hij heeft zo een moeilijke naam (denkt nog na ...) Avatar is het niet (maar waarom moet ik dan aan avatar denken?). In ieder geval nomen est omen: hij heeft een hele speciale naam en ik volgens mij ook een speciale gast: werkloos, 45 jaar, lange haar, komt dikwijls in beeld en is bij het voorfilmpje voor volgende week (alweer) geïnterviewd.

Edit na 2 minuten: is het niet Ravelin of zoiets?
Ravelin, ik duim voor u.
 
De vraag waar één kandidaat een afvaller mocht (moest) aanduiden vond ik wel tof. Een beetje een vraag met De Mol-gehalte. Jammer dat het meisje die de reis aangeboden kreeg er niet zo blij mee was.

Mijn favoriete speler is (denkt na ...) oh, hij heeft zo een moeilijke naam (denkt nog na ...) Avatar is het niet (maar waarom moet ik dan aan avatar denken?). In ieder geval nomen est omen: hij heeft een hele speciale naam en ik volgens mij ook een speciale gast: werkloos, 45 jaar, lange haar, komt dikwijls in beeld en is bij het voorfilmpje voor volgende week (alweer) geïnterviewd.

Edit na 2 minuten: is het niet Ravelin of zoiets?
Ravelin, ik duim voor u.
Ik vond dat een flauwe opdracht eigenlijk.
 
Terug
Bovenaan