PC Hogwarts Legacy op laptop?

Maartnn3293

New member
Ik ben geen gamer, maar zou heel graag via Steam Hogwarts Legacy kopen voor mijn pc. Ik heb de nodige specificaties bekeken van de game en alles van mijn laptop beantwoordt hieraan, behalve de GPU. Mijn vraag is of ik Hogwarts Legacy kan draaien op mijn laptop of niet? Dit mag allemaal in lage kwaliteit zijn, dat maakt mij niet uit. Ik wil het gewoon graag kunnen spelen.

De specs van mijn laptop zijn:
- CPU: Intel Core i7-65G7 (2.80 GHz - 4 core - turbo 4.70 GHz)
- RAM: 16 GB
- SSD: 512 GB
- Windows 11
- xDrive 12
- GPU: Intel Iris Xe Graphics

Alvast erg bedankt voor jullie hulp!
 
Ik ben geen gamer, maar zou heel graag via Steam Hogwarts Legacy kopen voor mijn pc. Ik heb de nodige specificaties bekeken van de game en alles van mijn laptop beantwoordt hieraan, behalve de GPU. Mijn vraag is of ik Hogwarts Legacy kan draaien op mijn laptop of niet? Dit mag allemaal in lage kwaliteit zijn, dat maakt mij niet uit. Ik wil het gewoon graag kunnen spelen.

De specs van mijn laptop zijn:
- CPU: Intel Core i7-65G7 (2.80 GHz - 4 core - turbo 4.70 GHz)
- RAM: 16 GB
- SSD: 511 GB
- Windows 11
- xDrive 12

Alvast erg bedankt voor jullie hulp!
Zonder GPU, neen dat gaat niet lukken.
 
Qua integrated graphics is Intel Iris Xe wel goed maar het zal dan toch op de allerlaagste settings zijn. Steam heeft een 2 hour refund window dus je kan altijd eens proberen of het goed draait.
 
Dankje voor de reacties.

Dus afgaande op jullie reacties lijkt het dat het eerder niet zal gaan doordat ik slechts een RAM van 16 GB heb in combinatie met een geïntegreerde GPU. Maar kan ik altijd eens testen en eventueel een refund doen.
 
Terug
Bovenaan