Pff, kan me niet herinneren de laatste keer dat ik zo hard uitkeek naar een spel dat ik mijn dagelijkse gewoontes voor neerleg...
Dit jaar heb ik volgende games gekocht: Far Cry 6, Mass Effect Legendary Edition (in solden), Little Nightmares II, NFS Heat, There's No Game: Wrong Dimension en Tales of Arise. Tales en There's No Game heb ik nog niet volledig uitgespeeld, rest heb ik na aankoop beginnen spelen tot de finish, maar ik maakte er geen vrije tijd voor.
Vorig jaar heb ik aangeschaft: Cyberpunk 2077, AC Valhalla, Horizon Zero Dawn, C&C Remastered, Metro Exodus, Beat Saber en Half-Life Alyx. Van deze games is het enkel Cyberpunk en Valhalla die ik nog moet uitspelen. Cyberpunk had teveel bugs naar mijn zin en Valhalla sprak me niet echt aan, vond Odyssey beter (vooral de mythologische creatures). Rest heb ik uitgespeeld maar geen vrije tijd voor gemaakt behalve voor HL Alyx, maar dat was juist de week na de eerste lockdown dus vrije tijd maken was toen niet moeilijk.
Natuurlijk moet ik rekening houden met het feit dat ik bezig ben met studie. Moest ik in de plaats daarvan werken, zou ik voor HL Alyx en Horizon zeker wel verlof genomen hebben.
Van de reeds aangekondigde games in 2022 kijk ik uit naar Company of Heroes 3 (grote fan), STALKER 2 en het 4de seizoen van DLC voor Anno 1800. Enkel CoH3 zou ik verlof voor nemen.
Maar de laatste keer dat ik aan de pc vastgekluisterd was voor een bepaalde game, dan zal dat vast de nacht geweest zijn dat World of Warcraft aan de Legion-expansie begon, toen raidde ik nog en was ik maximum level 7 uurtjes later, op klokslag 8u 's ochtends want het eerste uur zat ik vast in de lag.