hoe kaarten downloaden van google maps (offline)

D

Deleted member 451

Guest
Hoi,

voor als ik op reis ben, zou ik het handig vinden om kaarten te kunnen downloaden van google maps, als ik geen 4G zou hebben.

werkt dit dan trouwens ook, als je helemaal geen verbinding met een gsm mast hebt?

thx
 
In de app op gsm (Android in mijn geval)
App openen
Rechtsboven op je profiel duwen
offline kaarten
selecteer je eigen kaart --> gebied selecteren en downloaden. Ik ga ervan uit dat het enkel met gps (dus zonder signaal) werkt, maar dat ben ik niet 100% zeker aangezien ik het nog nooit heb voorgehad
 
wow beestig ! thanks. en download valt al bij al nog mee. van west vlaanderen bv 160 mb.....

ik zal het es testen, en dan gewoon op FLIGHT MODUS zetten, (heb je ook geen signaal meer) of het dan nog werkt. wel zeer handig dit. dus als ik ergens verkeerd rijd in the grand canyons in the middle of the desert, zou ik toch nog moeten mn weg vinden hiermee .... super handig.
 
wow beestig ! thanks. en download valt al bij al nog mee. van west vlaanderen bv 160 mb.....

ik zal het es testen, en dan gewoon op FLIGHT MODUS zetten, (heb je ook geen signaal meer) of het dan nog werkt. wel zeer handig dit. dus als ik ergens verkeerd rijd in the grand canyons in the middle of the desert, zou ik toch nog moeten mn weg vinden hiermee .... super handig.
Een powerbank is ook zeker aan te raden als je voor langere tijd zonder elektriciteit zou zitten, want GPS en kaarten zuipen batterij.
 
Terug
Bovenaan