Het Universum

Het is ook in die context dat mensen van de NASA gezegd hebben dat ze de technologie kwijt zijn, dat het inderdaad enorm jammer was dat men dat heeft heeft laten verkommeren door die technologie zo lang niet meer toe te passen.

Het is idd erg jammer... Ik bedoel dit echt niet fout beryl, maar het woord jammer begint het toch niet te omschrijven. Laat staan "kwijt".
Een overheidsagentschap, dat jaarlijks miljarden dollars krijgt, dat reeds voet op de maan plaatste, speelt niks kwijt... laat staan dat het meer dan 50 jaar na datum komt zeggen dat het jammer is... sorry, ik ga daar niet in mee.

Het is idd erg jammer... Ik bedoel dit echt niet fout beryl, maar het woord jammer begint het toch niet te omschrijven. Laat staan "kwijt".
Een overheidsagentschap, dat jaarlijks miljarden dollars krijgt, dat reeds voet op de maan plaatste, speelt niks kwijt... laat staan dat het meer dan 50 jaar na datum komt zeggen dat het jammer is... sorry, ik ga daar niet in mee.
Deze korte video van Curious Droid legt het beter uit dan ik kan:

Veronderstel dat ik niet de enige ben die de observatie gemaakt heb de laatste dagen hoeveel absurde idioten er zijn op de wereld?
De maanlanding hoax roepers en complotdenkers omtrent de huidige missie. Snap dat echt niet dat dat nog steeds kan de dag van vandaag.

Veronderstel dat ik niet de enige ben die de observatie gemaakt heb de laatste dagen hoeveel absurde idioten er zijn op de wereld?
De maanlanding hoax roepers en complotdenkers omtrent de huidige missie. Snap dat echt niet dat dat nog steeds kan de dag van vandaag.
Ik veronderstel dat je Facebook wil zeggen? Het is me ook opgevallen dat sinds het nieuwe 'algoritme' is toegepast, er veel meer idioten op je feed komen. Waar vroeger dit select groepje vooral in hun eigen wereldje en besloten groepen leefde, heeft Facebook deze blijkbaar nu gemixt met de realiteit (zeg maar). Onder artikels van HLN, Nieuwsblad, etcera... reageren nu ook heel wat meer Nederlanders bijvoorbeeld (en daar zijn ze nogal sterk in hun 'alternatieve waarheden').

De voorbije paginas hier ook gewoon hoor.
Ik verschiet er toch van hoeveel mensen daarmee blijven debatteren. Gewoon negeerlijst op, en verder met ons leven.

Zonet het vierde en laatste crewlid (de commander uiteraard) uit de Integrity gehaald. Toch wel een kippenvelmoment, alle vier veilig weer thuis.

Ik krijg op Tik Tok vooral de debunk video’s van die mafketels. Goed, zoals bij zovelen zit daar gewoon een verdienmodel achter.

toch fantastisch dat we dit allemaal live kunnen volgen, ik ben van '68 kan me dus van Apollo programma niets herinneren

Terug
Bovenaan