Het speelgoed-topic

Thin Liz

Well-known member
Crowdfunder FE
Omdat mannen (vrouwen misschien ook) toch altijd een beetje kinds blijven: het speelgoed-topic. Nieuw en oud.

Welk speelgoed verzamel jij? Leuke verhalen over de vele ruzies met je broer omdat hij steeds met Tunnelrat wou spelen? Nostalgisch naar Mask/GI Joe/Turtles/Power Rangers/Transformers/...? Een indrukwekkende Burago/Matchbox/... verzameling? Wat was je favoriete Supersoaker? Gaat nieuw speelgoed echt sneller kapot? Fisher Price blues?...Post het hier.

Op tweedehandssites is momenteel een enorme revival aan de gang wat betreft verkoop van oud speelgoed. Vooral dat van de jaren 80 en 90. Zotte prijzen soms. Leek me juiste moment om er ook een topic over te maken.

YO JOE!!!!

 
Matchboxkes, oude Lego sets (ben ik meest mee bezig geweest toen ik klein was), een verzameling vd originele Flippo's, de eerste Power Rangers zords heb ik normaal gezien ook nog allemaal, en tot mijn 14-15 of zoiets had ik de (tot op dat moment) volledige verzameling strips van Jommeke en Suske & Wiske en Urbanus ook dacht ik.
Liggen wel allemaal op zolder dus die ga ik niet ff allemaal eraf halen :)

Zou wel binnenkort eens willen zien om die verzameling Jommekes en Suske & Wiske weer te vervolledigen
 
Omdat mannen (vrouwen misschien ook) toch altijd een beetje kinds blijven: het speelgoed-topic. Nieuw en oud.

Welk speelgoed verzamel jij? Leuke verhalen over de vele ruzies met je broer omdat hij steeds met Tunnelrat wou spelen? Nostalgisch naar Mask/GI Joe/Turtles/Power Rangers/Transformers/...? Een indrukwekkende Burago/Matchbox/... verzameling? Wat was je favoriete Supersoaker? Gaat nieuw speelgoed echt sneller kapot? Fisher Price blues?...Post het hier.

Op tweedehandssites is momenteel een enorme revival aan de gang wat betreft verkoop van oud speelgoed. Vooral dat van de jaren 80 en 90. Zotte prijzen soms. Leek me juiste moment om er ook een topic over te maken.

YO JOE!!!!

Over welke Tunnelrat hebt ge het de gewone, van Tiger Force of die met die geluidjes? Er waren nog andere versies geloof ik....

Geen actieve verzameling, weet dat ik een 110 tal gijoe figuren had, die ik allemaal van buiten kende met hun rang. Paar grote machines ook.

Voor de rest wat Lego.

Het enige wat ik wel nog verzamel en mee begonnen ben in die tijd zijn strips van De Rode Ridder.
 
We hebben die wagen van M.A.S.K ook gehad Thin Liz, samen met nog vele andere voertuigen (trucks, heli, figuren zoals switchblade, outlaw, bulldog, manta, condor... ) we hebben die nog ergens bij mn ouders liggen maar door het vele spelen (ook nog huidige generatie kinderen) zijn ze er zo slecht aan toe dat er niet veel waarde meer aan zit denk ik :p vooral die outlaw truck was toch wel een ferm machien destijds. De garage van Mask hebben we ook nog staan.
Verder ook nog (gewilde) gezelschapspelletjes als Hero quest liggen er nog stof te vergaren.
 
Terug
Bovenaan