Normaal geproportioneerd Het normaal geproportioneerde forumsoftwareupgeadetopic

Hit Hard

Well-known member
Crowdfunder FE
Is het mogelijk om de upgrade van het forum ‘s nachts te doen, wanneer iedereen slaapt? Ik wil jullie wel een tutorial doorsturen hoe je een wekker en een kop koffie zet. En kan dan het zwam gedeelte misschien op een ander tijdstip? Want hier wordt soms wat later gediscussieerd dan in de rest van het forum (als de kleine kinderen gaan slapen zijn).

P.S. 1: kan P&A een ganse week lang geüpgraded worden? Dan hebben de moderators ook meteen een weekje congé.

P.S. 2: moeten jullie voor de software update een gaatje in het hoofd van @Cyberkef boren? Of kan dat via een USB stick in de neusholte?
 
NIEMAND GAAT CYBERKEF BOREN 😠
Behalve de supermods dan. Die hebben hem in hun ban.

Je krijgt wel wat je vraagt, want je schreef “geüpgraded” correct.
Dus neem even contact op met ons via het telefoonnummer 0469 69 69 69 69 69 oh ja 69 meer 69 nog efkes 69 aaaah tuut tuut tuut dit nummer is niet in gebruik.
 
NIEMAND GAAT CYBERKEF BOREN 😠
Behalve de supermods dan. Die hebben hem in hun ban.

Je krijgt wel wat je vraagt, want je schreef “geüpgraded” correct.
Dus neem even contact op met ons via het telefoonnummer 0469 69 69 69 69 69 oh ja 69 meer 69 nog efkes 69 aaaah tuut tuut tuut dit nummer is niet in gebruik.
Is @Cyberkef gebanned? Duidelijk een drukkingsmiddel van de schurkenmods om ons users onder druk te zetten om @Forumgebruiker toch weer vrij te krijgen.
 
NIEMAND GAAT CYBERKEF BOREN 😠
Behalve de supermods dan. Die hebben hem in hun ban.

Je krijgt wel wat je vraagt, want je schreef “geüpgraded” correct.
Dus neem even contact op met ons via het telefoonnummer 0469 69 69 69 69 69 oh ja 69 meer 69 nog efkes 69 aaaah tuut tuut tuut dit nummer is niet in gebruik.
Ge zijt vergeten te vermelden dat ge keuzemenu 69 moet hebben, als ge dan toch binnen geraakt...
 
Ik probeer nu al de ganse tijd binnen te geraken, maar er zijn nog 69 wachtenden voor mij.
 
Terug
Bovenaan