VTM Helden van hier: op interventie

Razer

Active member
Crowdfunder FE
1400


Reportagereeks die een unieke inkijk geeft in het werk van de politiezone Carma in Limburg. Zowel bij de kleine interventies van alledag als bij spectaculaire achtervolgingen of invallen met getrokken wapens is Helden van Hier erbij. Waar de camera voor de veiligheid moet stoppen, gaan de bodycams van de agenten verder.

S02 start vanaf vandaag om 20:45
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog maar eens een spinoff. Ditmaal volgen ze de politie van Oostende.

Het laatste stukje van het "verdwenen meisje" in dat hotel was wel hallucinant. Vraag me af wie heel die politie-operatie moet betalen? Draagt de maatschappij hier de kost voor de lompigheid van de moeder?

Was verder wel een raar hotel. In de catacomben was daar een soort van dansfeest voor nonnen aan de gang of zo? :unsure:
 
Zijn dit herhalingen eigenlijk? Eerste aflevering ook gezien en zei mij niets, kan natuurlijk zijn dat ik die ooit gemist heb eerder.
 
Het laatste stukje van het "verdwenen meisje" in dat hotel was wel hallucinant. Vraag me af wie heel die politie-operatie moet betalen? Draagt de maatschappij hier de kost voor de lompigheid van de moeder?
Wat denk je zelf? Stuurt de brandweer bijvoorbeeld een factuur stuurt als je door lompigheid je huis laat afbranden en ze een hele nacht moeten blussen met een heel korps?

"Je hebt net een traumatische gebeurtenis meegemaakt, we hebben ons werk gedaan en je uit de shit geholpen, dus hier is onze gigantische factuur om je weer beter te voelen."
 
Zijn dit herhalingen eigenlijk?
Hetzelfde korps werd ook gevolgd voor Helden van hier: corona dus het kan deja-vu gevoel geven. En na 15 jaar agenten volgen heb je alles gezien van de dagdagelijkse beslommeringen. Ik denk dat de filmploeg opnieuw een drukke zomer verwachtte zoals 2020 wat dan de rellen gaf en het overvolle station als variatie, maar dat is letterlijk in het water gevallen.
 
Terug
Bovenaan