Handbal

Googke

Active member
Alles over handbal vind je hier!


Het WK handbal is begonnen en binnen België wordt er weinig aandacht aan geschonken terwijl het toch een populaire sport is op Europese schaal. Hoe komt het eigenlijk dat dit niet leeft?
 
Geen idee eigenlijk, ik volg het ook amper of niet terwijl het idd perfect een sport is zoals een basket (of zelfs volley) waar toch op zijn minst een beetje aandacht aan gegeven wordt... . Daarnet op het nieuws wel een vermelding dat ze morgen een match moesten spelen tegen Tunesië dat is wel al dat... .

Hanne en Stijn Desmet allebei zilver op de 1500m op het EK shorttrack, vooral voor Stijn zat er meer in gaat laatste ronde in met voorsprong en laatste bocht ook nog als eerste. Toch knap weer, die hebben zich echt wel voor de komende jaren in de wereldtop gezet allebei, zullen niet snel daaruit verdwijnen imo :) .
 
Het WK handbal is begonnen en binnen België wordt er weinig aandacht aan geschonken terwijl het toch een populaire sport is op Europese schaal. Hoe komt het eigenlijk dat dit niet leeft?
Populair? Hoe verhoudt zich dat dan tegenover andere sporten in Europa? In België toch allesbehalve.

Ik ben een sportfanataat maar er zijn sporten (waaronder korfbal en handbal) die mij totaal niet interesseren. Je kan ook niet alles volgen, maar ik vind het ook totaal niet aantrekkelijk.
 
Laatst bewerkt:
Even aan’t kijken naar WK Handbal, tegen Tunesië.

Eikes, wat is dat voor een degoutant/irriant ploegske.

Als ge dan de eerste match zag tegen Denemarken dan was dat toch een heel andere sfeer.
 
Terug
Bovenaan