Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?


  • Totaal aantal stemmers
    65
Wie gaat dan de nobele taak op zich nemen om af en toe een karookesmadam hier te posten? @xAnyana ?
Geen nood, er werd voor u al vervanging voorzien...

type-computer.gif



T'is ook een rosse voenk
 
Ge moet meer buitenkomen in het wereldwijde web. Girlscene alleen, ain't gonna do it...
Dat zit er ook vol kiekens precies:
 
Laatst bewerkt:
Dat zit er ook veel kiekens precies:
Precies wel interessant daar voor jou? Gaan we jou hier ooit nog terugzien?
 
Danke, ik ga ze stelen voor ze bij Ruigen Das is!
Wie gaat dan de nobele taak op zich nemen om af en toe een karookesmadam hier te posten? @xAnyana ?
Gij?
@xAnyana eigenlijk ooit al (overwogen?) Met een vrouw gedatet?

of voor een 1night stand?
Voor de opletters van het 'ik heb nog nooit ...' topic heb ik al eens iets gedaan met een vrouw. Maar moet wel zeggen dat was tijdens een trio en niet zo uitgebreid ofzo (vrouwen kussen wel veel zachter en liefdevoller, toch uit die ene ervaring!)
Daten met een vrouw met de bedoeling voor een relatie ofzo zegt me niks. Seksueel zegt het me al iets meer maar ook niet dat ik het nu ga opzoeken ofzo. Geen idee of er ooit nog iets gebeurt en dat hoeft nu ook niet persé van mij :p Mannen boeien me nog altijd het meeste :oi22:
 
Danke, ik ga ze stelen voor ze bij Ruigen Das is!

Gij?

Voor de opletters van het 'ik heb nog nooit ...' topic heb ik al eens iets gedaan met een vrouw. Maar moet wel zeggen dat was tijdens een trio en niet zo uitgebreid ofzo (vrouwen kussen wel veel zachter en liefdevoller, toch uit die ene ervaring!)
Daten met een vrouw met de bedoeling voor een relatie ofzo zegt me niks. Seksueel zegt het me al iets meer maar ook niet dat ik het nu ga opzoeken ofzo. Geen idee of er ooit nog iets gebeurt en dat hoeft nu ook niet persé van mij :p Mannen boeien me nog altijd het meeste :oi22:
Verstaanbaar! 😇😁
 
Terug
Bovenaan