Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?


  • Totaal aantal stemmers
    65
Allemaal goed en wel maar jullie beseffen toch wel dat als er triootjes gaan gefixt worden op BG zo open en bloot, niet eens via pb dat de rest van het lezend publiek (wij dus🙋‍♀️) mogen komen kijken als er gebeukt gaat worden hé?
Ik ga sws op de eerste rij zitten met een bak popcorn so let the (love)games begin!🙅‍♀️
 
Allemaal goed en wel maar jullie beseffen toch wel dat als er triootjes gaan gefixt worden op BG zo open en bloot, niet eens via pb dat de rest van het lezend publiek (wij dus🙋‍♀️) mogen komen kijken als er gebeukt gaat worden hé?
Ik ga sws op de eerste rij zitten met een bak popcorn so let the (love)games begin!🙅‍♀️
Nou. Dan doe je ook maar mee. De naam die we schreeuwen mag je kiezen. Een gulle toegifte he. :unsure:
 
Allemaal goed en wel maar jullie beseffen toch wel dat als er triootjes gaan gefixt worden op BG zo open en bloot, niet eens via pb dat de rest van het lezend publiek (wij dus🙋‍♀️) mogen komen kijken als er gebeukt gaat worden hé?
Ik ga sws op de eerste rij zitten met een bak popcorn so let the (love)games begin!🙅‍♀️
Triootjes zijn overrated... Vier aanwezigen vinden we hier het meest ideale. Meer dan dat hebben we de kans al toe gehad maar is niks voor ons. Dan heb je geen overzicht meer over wie juist wat aan het doen is... En geloof me, dat overzicht wil je ten alle tijden houden :)

Voor wie alleen wilt kijken naar beuken kan ik wel wat plekjes aanraden waar zoiets mogelijk is. En het is niet het Zoniënwoud :)
 
C0686C57-FF9F-49AC-BABB-798F8697E578.png
 
De energiecrisis doet me denken aan onze eerste winter in ons huis. Chape was net gelegd en moest uitharden, vloerverwarming mocht dus niet op en op een bepaald moment was het dus 5 graden binnen. Wij hebben dus onder ons donsdeken in de living gekampeerd voor de tv en veel van konijnenghem gespeeld voor warm te krijgen. Zaligste tijd om op terug te kijken :love:
 
Terug
Bovenaan