Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?


  • Totaal aantal stemmers
    65
Een paar weken geleden op date geweest, deze keer met een jongere man. Zo eens wat anders...
We hadden gekozen voor een openbare plek dus gingen we naar een speeltuin met iets verderop een meertje waar konden picknicken.
Die jongeman hield geen seconde zijn kwebbel en zeurde de hele tijd om een ijsje maar toen hij voorstelde om samen in de zandbak te spelen vond dat het mooi was geweest.
Ik snap wel dat rollebollen in de zandbak een beetje snel is op een eerste date maar wanneer krijg ik nu mijn ijsje?
 
Na maanden geduld, eindelijk nog eens een match. :coolbrows: De hoofdprijs heb ik nu wel niet afgeschoten, gezien de vele schrijffouten in haar chat, maar wie weet wordt het wel iets. Een zomerlief zou ook al top zijn, hoeft niet perse de vrouw van mijn leven te zijn. :biglaugh:
Tjah, een nadeel mss van hier op BG te vertoeven, dat ge dan de fouten er zo kunt uithalen, met stip de dt-fouten, en al zeker al door onze taalvirtuoos/receptje ubermod...

:love:
 
Typisch patriarchaal geprivilegieerde cisgender witte heteroman gedrag, de vrouw al het werk laten doen.
Mijnen besten, u weet toch dat in het cowgirl standje er optimale stimulatie is van de g-spot en de clitoris?
Dus mijn post was vrouwvriendelijk!
 
Mijnen besten, u weet toch dat in het cowgirl standje er optimale stimulatie is van de g-spot en de clitoris?
Dus mijn post was vrouwvriendelijk!
Dermeee dat die van ons zo gemakkelijk komt. En ik maar denken dat ik een sexgod was , eerder lui dus :unsure:
 
Terug
Bovenaan