Gothic 1 Remake

ugh, die thirsty farmers quest
het is dus de bedoeling dat een repeated quest is
alleen, als ge die de eerste keer inlevert net als het nacht is, kunt ge geen water krijgen van Ulmar vóór de ochtend, en tegen dan vindt Lefty dat ge er te lang over gedaan hebt 🤬

ugh, die thirsty farmers quest
het is dus de bedoeling dat een repeated quest is
alleen, als ge die de eerste keer inlevert net als het nacht is, kunt ge geen water krijgen van Ulmar vóór de ochtend, en tegen dan vindt Lefty dat ge er te lang over gedaan hebt 🤬
Die repeatable quest krijg je wel geen xp voor als je die elke dag water zou geven dacht ik.

Eerste keer stevig op mijn doos gekregen van Lefty... en hem dus altijd in een grote boog ontweken totdat ik wat sterker was :p.

Originele nooit gespeeld, maar trailers van de remake staan mij precies wel aan. Ik lees dat de fights wel moeilijk zijn, maar is er een andere game waarmee deze te vergelijken zijn?

Volgens AI:

Some financial estimates from developers and industry watchers break this down into the following realities:

Staff & Time: With developer Alkimia Interactive having a team of about 30 people working for roughly 6 to 8 years, employee salary costs alone account for an absolute baseline of roughly €15 million.

Total Expenditure: When factoring in tools, equipment, voice acting, marketing, and post-release patches, independent estimates suggest the true cost could be closer to €25 million to €30 million.

Break-Even Threshold: Based on its estimated budget and its (\text{\(\$49.99\)}) PC price point, the game would need to sell around 500,000 to 700,000 copies to reach profitability.

Dus na een week grofweg uit de kosten. Onderweg om winst te maken. Kans dat Gothic 2 komt zal dan realistischer zijn. Al is er nu wel het voordeel dat het werk om Gothic 2 remake te maken beperkter is door het feit dat de engine, assets en dergelijke aanwezig zijn. En het dan ook vooral draait rond het werk om het geheel in mekaar te steken en het verhaal uit te werken. Maar zal ook nog wel een paar jaar duren voor dat er zal zijn...

Allez hoop ik dan toch :p.

Level 10 nog altijd in act 1. Momenteel nog een laatste pass aan het doen om alle scavengers en dergelijke uit te moorden voordat ik definitief mijn save aan de kant zet zodanig dat ik een ander camp playthrough kan doen.

Snappers zijn toch nog iets te irritant om dat te doen met het beginners armour. Lurkers lukken al is het met 4 pijlen.
Al ben ik niet zo goed in het melee stuk van het spel. Acrobatics helpt wel significant om in leven te blijven.

Eindelijk aangesloten bij het Old Camp

maar ik vond het wel een beetje een bummer.
Ik moest dat recept gaan vinden van die Cor Kalom. dat zit in een kist in zijn workplace. één van de weinige kisten met moeilijkheidsgraad 1. wat al simpel is als je weet hoe lockpicking werkt.

dus ik heb die geopend pretty much onder zijn neus. maar vijanden vallen niet aan terwijl je bezig bent, dus ja...
daarna van één van de zwakkere guards een hit gepakt, maar slechts 50% hp weg.
en eens je die hut uit bent, valt niemand meer aan :s

dus al bij al pretty easy om dat te stelen...

Terug
Bovenaan