Netflix Godless

Lifen

Well-known member
Crowdfunder FE
Iemand die deze ook heeft gekeken? Een western-serie die het verhaal vertelt van een bende op zoek naar een verrader. Pretty good! Slechts zeven afleveringen, maar allemaal goed.
 
Ik ben fan.

Voor sommige mensen gaat het misschien iets te traag, maar als je in het verhaal zit dan voel je die onderhuidse spanningen en wil je snel verder kijken.

En in de laatste aflevering geweldige muziek die het gevecht ondersteund. Ok dat eindgevecht is een beetje onrealistisch, maar op dat moment boeit dat niet.
 
Ik ben fan.

Voor sommige mensen gaat het misschien iets te traag, maar als je in het verhaal zit dan voel je die onderhuidse spanningen en wil je snel verder kijken.

En in de laatste aflevering geweldige muziek die het gevecht ondersteund. Ok dat eindgevecht is een beetje onrealistisch, maar op dat moment boeit dat niet.
Eindgevecht was inderdaad een beetje onrealistisch maar toch nog spannend. Het echte einde was nog vreemder, en leek een beetje geforceerd.
 
Uitstekende miniserie, maar niet zo memorabel als pakweg Deadwood.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Is best wel goed. Maar ik vind het niveauverschil tussen de afleveringen enorm groot. Het begin en einde van deze reeks is veel beter dan de filler afleveringen in het midden. Tis wel al heel lang geleden dat ik het gezien heb moet ik toegeven.
 
Ik zou het nog eens opnieuw willen zien. Vond het heel goed. Zo zouden ze meer dingen mogen maken.
 
Nog altijd aan bezig, en wordt beter en beter. Tot nu toe mijn score 9/10 (y)
 
Terug
Bovenaan