Geslaagd voor Selor interview, wat nu?

ownmatetribe

New member
Ben ik nu aangenomen of kan het zijn dat ik toch niet aangenomen ben ondanks het feit dat ik geslaagd ben?
Ik zie dus mijn score en een motiveringsverslag maar verder geen info over het vervolg...

Eerste keer dat ik aan zo'n procedure begin. Was al eerder geslaagd voor de PC-testen.
 
het zal afhangen van je ranking. je moet slagen (50/100) om verder te mogen. Hoe beter je scoorde hoe hoger je ranking, hoe meer kans dat je mag starten
 
Hey, ik weet ook sinds gisteren dat ik geslaagd ben voor mijn interview.

Ik heb navraag gedaan bij P&O en laureatenlijst zou nog een aantal weken kunnen duren zeiden ze 😏 Maar die vertelden me eerder ook dat ik het resultaat van mijn interview eind oktober zou krijgen, en die kreeg ik gisteren.

We gaan het moeten afwachten.
 
Als je op alle testen en het 'eind-interview' geslaagd bent kom je afhankelijk van je score(s) op een plaats in de laureatenlijst terecht. Maar het is de overheid, dus dat verloopt allemaal heel traag. Er zit nog wel wat tijd tussen het motiveringsverslag en de bekendmaking van de laureatenlijst.

Heb een aantal maanden geleden meegedaan voor een vacature bij de FOD Economie (A1, statutair), maar had nog voor de uitslagen bekend waren al een beter betaalde job vast. Stond in het begin op plaats 28 zoiets (dus niet bijzonder goed, waren wel heel veel deelnemers), en nu op plaats 4.
 
Selor is een "extern" recruteringsbureau voor de verschillende FOD's he.

je bent dus nog niet aangenomen, je bent enkel geslaagd voor de testen.

Selor zal nu je dossier overhandigen aan de FOD waar je gesolliciteerd hebt, en die gaan je via Selor een job aanbieden.
Als jij die job aanbieding aanvaardt, is het mogelijk dat de FOD je nog aan enkele testen onderwerpt 0bvb. medisch onderzoek, psychologische screening, veiligheidsonderzoek, ...).

als je daarvoor slaagt, wordt je aangenomen.

Voor de meeste mensen is dat niet meer dan een formaliteit, maar je moet er dan wel door.
 
Selor is een "extern" recruteringsbureau voor de verschillende FOD's he.

je bent dus nog niet aangenomen, je bent enkel geslaagd voor de testen.

Selor zal nu je dossier overhandigen aan de FOD waar je gesolliciteerd hebt, en die gaan je via Selor een job aanbieden.
Als jij die job aanbieding aanvaardt, is het mogelijk dat de FOD je nog aan enkele testen onderwerpt 0bvb. medisch onderzoek, psychologische screening, veiligheidsonderzoek, ...).

als je daarvoor slaagt, wordt je aangenomen.

Voor de meeste mensen is dat niet meer dan een formaliteit, maar je moet er dan wel door.

Werkenvoor.be*

En niet bepaald extern eh. FOD BOSA zit daar gewoon achter, wat ook gewoon een overheidsdienst is. Zij regelen gewoon alles rond hr.
 
ja maar als zij voor pakweg FOD Financiën recruteren is dat "extern" he.
(en aangezien de threadstarter het hier nog over Selor heeft, gebruik ik gewoon die naam).
 
Terug
Bovenaan