Volledige Set-ups Gaming pc: i5 9600k, 2070, 32gb, 1terra ssd,...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
01/10/2023 20:00

Koekatsjoe

Member
Aarschot
iTrader: 0% (0/0)
Algemene informatie/specificaties
Gaming Desk
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Aarschot
Beste,

Zeer recent een volledige nieuwe desktop gekocht. Hierdoor verkoop ik mijn vorige. Geen idee wat het waard is dus heb de prijs voorlopig op 750€ gezet voor alles.

Ik moet hem wel nog eens uiteen halen voor volledig proper te krijgen, nieuwe koelpasta er dergelijke, en komt met een clean install van windows 10. Dus key zit er ook bij.

Met de pc is totaal niets mis, elke 4 jaar doe ik gewoon een volledige upgrade. Is tevens ook nooit of te nooit overclocked geweest.

Cpu: i5 9600K 1151 socket
Moederbord: Asus TUF Z390m Pro Gaming
CPU koeler: waterkoeling NZXT Kraken X62
Case: NZXT H400i case
Geheugen: Corsair 32gb 3000mhz ddr4 Vengeance Pro Black 4X8gb
Videokaart: Asus 2070 RTX Rog Strix O8G
SSD: Samsung 1 terra 970 evo plus m2
Voeding: Corsair 650w
Windows 10 met key

 
goh, heb reeds een prijsdrop gedaan. Denk dat 650€ ne realistische prijs is. Is ook totaal niet dringend.
Eigenlijk schrijf ik het niet graag, doe het ook alleen maar bij posts die al langer open staan...
Spijtig genoeg is 650 helemaal niet realistisch.
Heb bijvoorbeeld zelf hier reeds ettelijke maanden geleden een volledige PC gekocht die qua prestaties best een stuk hoger lag voor 500€ (rtx 2080 watercooled, Ryzen 7 3800x watercooled, toevallig ook een NZXT case, een H630, enzoverder). Toegegeven, was inderdaad aan de lage kant van wat het toen waard was.
CPU's van 4 generaties geleden en GPU's 2 generaties terug, zijn spijtig genoeg niet echt relevant meer.
Hoe gek het ook is, een van de goedkoopste, vandaag nieuw verkochte instap cpu's van Intel, een i3-12100f (99€) is pak en beet 30% sneller dan de i5-9600k!

PC's, slechtste investering die er bestaat, ik koop (privé) tegenwoordig enkel 2de hands van 1 of 2 generaties terug, en als ik het niet meer gebruik gaat het gratis naar de jongere generatie in mijn familie...
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk schrijf ik het niet graag, doe het ook alleen maar bij posts die al langer open staan...
Spijtig genoeg is 650 helemaal niet realistisch.
Heb bijvoorbeeld zelf hier reeds ettelijke maanden geleden een volledige PC gekocht die qua prestaties best een stuk hoger lag voor 500€ (rtx 2080 watercooled, Ryzen 7 3800x watercooled, toevallig ook een NZXT case, een H630, enzoverder). Toegegeven, was inderdaad aan de lage kant van wat het toen waard was.
CPU's van 4 generaties geleden en GPU's 2 generaties terug, zijn spijtig genoeg niet echt relevant meer.
Hoe gek het ook is, een van de goedkoopste, vandaag nieuw verkochte instap cpu's van Intel, een i3-12100f (99€) is pak en beet 30% sneller dan de i5-9600k!

PC's, slechtste investering die er bestaat, ik koop (privé) tegenwoordig enkel 2de hands van 1 of 2 generaties terug, en als ik het niet meer gebruik gaat het gratis naar de jongere generatie in mijn familie...
pfoe amaai! dan zit ik er ook volledig naast. Was eerder een prijs in men gedachten. Heb het zoekertje opnieuw op 2de hands gezet en toch een bod van 500€ gekregen. Eigenlijk zot hoe snel iets in waarde zakt.Dan heb ik al meer zin om em gewoon bij te houden en naast mij tv te zetten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan