Console gamer/ster uit Sint-Niklaas

Status
Niet open voor verdere reacties.

randal

Member
Roeselare
iTrader: 100% (570/570)
Gevraagde goederen
ps4 games
Ik ben dringend op zoek naar iemand uit regio Sint-Niklaas, die voor mij een paar ps4 games wil kopen in de game mania Sint-Niklaas.
Om die dan vervolgens naar mij op te sturen, (+de verzendkosten en indien nodig een extra paar eurootjes)

een gamer/ster die een medegamer wil helpen, biep maar :)
Getekend: een gamer 4 life
 
omdat de games die ik wil (oudere, die nu spotgoedkoop staan) in bijna geen enkele ander gm nog te vinden zijn. Sommige winkels kunnen opsturen naar elkaar. Die van sint-niklaas kunnen onderling ruilen met aalst en dendermonde. Maar: ik ben van Roeselare, dus geen enkele van die 3 is dichtbij voor mij. Roeselare handelt enkel onderling met gm oostende en gm brugge. Stom, maar ja.. vandaar mijn zoekertje :) En opsturen doen ze niet
 
Al eens gebeld met de mensen van Sint niklaas? Game mania leeft enkel nog op hun klantvriendelijkheid, zou er van verschieten moesten ze je daar niet verder kunnen helpen.
 
als ik ze hier meteen post, gaat iemand meteen die games nieuw kopen aan die spotprijs vrees ik. Als ik iemand vind die het wil doen voor mij, zal ik de titels doorgeven ;) (ben je nieuwsgierig?)
 
Ik ben uit sinnekloas
Wel geen gamer 😜
maar als je die 2 games voor mij wil kopen in de gm en doorsturen naar mij zou ik wel dolgelukkig zijn (+de kosten natuurlijk).. tis vandaag mn verjaardag, dus dat zou wel mn chilldag/verjaardag compleet maken.. :) Kben vandaag 43 trouwens, nog steeds een jonge gamer ;)
 
Puur uit nieuwsgierigheid kunt ge mij de titels na afloop eens doorsturen, ik heb al in bijna 10j geen koopje meer kunnen doen in een game mania. Ik veronderstel dat het oude psx games zijn?🤔
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan