GAME PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

SDRAFEY

Member
iTrader: 84% (27/32)
Na lange tijd twijfelen is het tijd dat ik m'n gamepc verkoop, zit meer youtube te zien dan wat anders.
Wat zou ik hiervoor nog kunnen krijgen? PC is werkelijk in nieuwstaat

CPU : Ryzen 7 5800X (nieuwprijs : 412€) Azerty (Factuur beschikbaar)
GPU : RTX MSI Suprim 3070 (nieuwprijs : 1050€) (9lives, factuur nog op te vragen)
SSD : 1TB M2 SSD Kingston & 250GB Samsung 860 EVO) (nieuwprijs : 100€ & 60€) (Samsung : Azerty, factuur nog beschikbaar) (Kingston : Alternate, factuur beschikbaar)
HDD : 2TB HDD Western Digital (nieuwprijs : 50€) (Alternate)
CPU Cooler : Corsair H150I capellix Elite (nieuwprijs : 170€) (Alternate, factuur beschikbaar)
Case : Fractal Design Meshify S2 (nieuwprijs : 160€) (Megekko, factuur beschikbaar)
Voeding : RM750X (nieuwprijs : 90€) (Azerty, factuur beschikbaar)
RAM : GSkill Trident Z Neo 16GB @ 3600MHz (2 x 8gb) (nieuwprijs : 130€) (Azerty, factuur beschikbaar)
Case Fans : Corsair ML140 x 4 (nieuwprijs : 150€) (Alternate, factuur beschikbaar)
Moederbord : Gigabyte X570 AORUS ELITE (nieuwprijs : 170€) (Azerty, factuur beschikbaar)
Monitor : Alienware AW2521H 360HZ 1ms (nieuwprijs : 600€) (Alternate, factuur beschikbaar)
 
Ik zou naargelang de onderdelen en ouderdom tussen de 75 en 80% van de nieuwprijs laten varieren ( indien alles garantie heeft)
De gpu op zich heeft nogaltijd wel een hoge herverkoopwaarde denk k
 
Ik zou naargelang de onderdelen en ouderdom tussen de 75 en 80% van de nieuwprijs laten varieren ( indien alles garantie heeft)
De gpu op zich heeft nogaltijd wel een hoge herverkoopwaarde denk k
Alles heeft nog garantie, heeft een doos van etc etc , maar dan weet ik wat ik ongeveer kan vragen ! bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan